富臨蝕2 億

有請小鳳姐

13個讚

股價市值得返2.9億,又蝕2億。蝕多一年就執得。

5個讚

死人福建幫,去執牛屎啦

6個讚

藍色經濟圈唔掂架,我話嘅:smirk:

2個讚

熱烈地彈琴,熱烈地唱…

3個讚

老人家表示:理得佢咩色,最緊要平靚正!所以黃店搞得起,藍錢都入黃店:rofl:

3個讚

恭喜晒,快啲執咗佢

唔好咁啦,人地話佢地有500萬人支持㗎…
一人一蚊都可以浸死香港人㗎…

唔係咁開心下話? :baby_girl04_laugh:

應該如此

500萬人潛晒水

1個讚

做咩啲大多數人唔去支持藍店 :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Yeah~祝富臨早日執笠大吉:smile:

只幫襯黃洒樓、點心圖片

2個讚

沉默嘅「大多數」

1個讚

熱烈地彈琴

1個讚

Well done :+1:t2: 繼續

佢哋繼續沉默:rofl::joy:

2個讚

恭喜哂,大家繼續努力~~

1個讚

恭喜恭喜

1個讚