有請小鳳姐
13個讚
股價市值得返2.9億,又蝕2億。蝕多一年就執得。
5個讚
死人福建幫,去執牛屎啦
6個讚
藍色經濟圈唔掂架,我話嘅
2個讚
熱烈地彈琴,熱烈地唱…
3個讚
老人家表示:理得佢咩色,最緊要平靚正!所以黃店搞得起,藍錢都入黃店
3個讚
恭喜晒,快啲執咗佢
唔好咁啦,人地話佢地有500萬人支持㗎…
一人一蚊都可以浸死香港人㗎…
唔係咁開心下話? 
應該如此
500萬人潛晒水
1個讚
做咩啲大多數人唔去支持藍店 


Yeah~祝富臨早日執笠大吉
只幫襯黃洒樓、點心
2個讚
沉默嘅「大多數」
1個讚
熱烈地彈琴
1個讚
Well done
繼續
佢哋繼續沉默

2個讚
恭喜哂,大家繼續努力~~
1個讚
恭喜恭喜
1個讚