蝕咁少呀… 我仲諗住佢執得添… 點解D 阿凡達唔去撐場呀… 遲吓D藍店執晒, 得番黃店, 佢哋會餓死架噃… 





之後有排蝕
我會考慮原諒佢架…
如果佢隊晒班福建幫出黎、同黑警割蓆、將「光復香港時代革命」banner 掛出黎、整幾幅連儂場,同埋用高於市價請手足做野。
1個讚
富臨某啲餐廳可能真係蝕,不過呢幾個月佢地搞埋賣凍肉同賣菜,聽講呢到都賺唔少
蝕2億, 賺14億.
1個讚
我都係會考慮原諒,但都未必再食,啲人個腦藍到根深蒂固,要中左藍色水炮水先會變
蝕,係意料之內嘅事~
唔該爭供應商啲數拿拿臨找咗先
唔好喺度扮曬蟹
賺果D一早分哂啦,蝕左就登哂報出黎搏翻身
可惜同老爺奶奶一定要去FL
難食到嘔
開返了。
唔係有5佰萬人藍c,點解唔去幫襯富臨?
唔好俾佢停啊
大酒樓就係壓制低收入人士既來源
賺多賺少都係會申請破欠 申請完改個名再開過
咁消費就係幫凶 佢地一向靠酒席同節慶食品賺錢
預先收曬錢去RUN盤生意
半年後酒樓會執幾多 富臨集團應該會比到答案
除咗恭喜都唔知講乜好 


富臨啲野咁難食
連Nancy都唔會幫襯
大家不要忘記陶源酒家也是富臨集團。

1個讚
E個集團RIP