呢單野又係亡國無風起浪啦??

最驚狗嘅唔係我哋啲黃絲, 係玻璃心嘅藍絲。 一提起狗, 佢哋就會不自覺係咁吠

藍絲咁玻璃心

講乜都鬧一餐

連死黑警自己都心虛覺得自己係狗🤷🏻

佢哋話巧驚驚 :baby_boy06_shock:

因為對家警嫂多?

咁樣話班警嫂做狗乸
唔變癲雞就假 :baby_boy04_laugh:

佢地會話,香港係中國一部份,所以佢地嚟香港攞福利都係應份。d黃絲暴徒唔鍾意大陸就應該離開香港。:woman_shrugging:

中國都冇比福利我哋

網上有人教過改咗華為手機軟件。

唔知亡國大力會唔會買嚟飲?