最驚狗嘅唔係我哋啲黃絲, 係玻璃心嘅藍絲。 一提起狗, 佢哋就會不自覺係咁吠
藍絲咁玻璃心
講乜都鬧一餐
連死黑警自己都心虛覺得自己係狗🤷🏻
佢哋話巧驚驚 
因為對家警嫂多?
咁樣話班警嫂做狗乸
唔變癲雞就假 
佢地會話,香港係中國一部份,所以佢地嚟香港攞福利都係應份。d黃絲暴徒唔鍾意大陸就應該離開香港。![]()
中國都冇比福利我哋
網上有人教過改咗華為手機軟件。
唔知亡國大力會唔會買嚟飲?
最驚狗嘅唔係我哋啲黃絲, 係玻璃心嘅藍絲。 一提起狗, 佢哋就會不自覺係咁吠
藍絲咁玻璃心
講乜都鬧一餐
連死黑警自己都心虛覺得自己係狗🤷🏻
佢哋話巧驚驚 
因為對家警嫂多?
咁樣話班警嫂做狗乸
唔變癲雞就假 
佢地會話,香港係中國一部份,所以佢地嚟香港攞福利都係應份。d黃絲暴徒唔鍾意大陸就應該離開香港。![]()
中國都冇比福利我哋
網上有人教過改咗華為手機軟件。
唔知亡國大力會唔會買嚟飲?