呢單野又係亡國無風起浪啦??

我 FB 唔少內地朋友,發文話收到祖國寄口罩、防疫用品同關心字句,最多都係話「收到祖國關懷,感謝志願者送溫暖」,冇一個話自己「感動落淚」。

係咪痴到上腦呀

警犬表示好委屈,佢地都未出聲,其實警犬既形象,好過部份警員。

2個讚

成日都咁玻璃心

無啦啦自行對號入座都無辦法

oh,當時已知黑警係狗

崩口人忌崩口碗, 原諒佢地吧

果邊D人低質敏感到見到餐廳有不准犬隻進入都以為話緊自己

轉用華為都無用,Android系統都係美國公司。

自己對號入座…

只要擁有普通智識嘅正常人都會get到果隻係警犬…
到底經常分化香港,令到香港出現裂痕又不斷到處挑釁人喺邊一班人呢?

果個fb page 其實不停騷擾不同學校及學生,強將政治帶入校園,玩批鬥公審文字獄,點解Fb仲比佢留低?

1個讚

BC專登搞事啦,份教材用咗11年,佢哋就專登遮住個日期,你哋留意吓右上角嗰個位置係遮住的,等啲冇腦BC當正係今年先改嘅教材

玻璃碎到一地都係!

個yahoo news啲conment同bk一樣藍

我懷疑真係有一大班收錢打手,否則真的很難想像班人咁白痴冇腦低B兼冇良,啲言論嚇死人,睇兩眼經已媽媽聲頂佢地唔順:sweat:

其實辦學團體都好無奈,少少嘢都可以觸動藍絲神經

咁玻璃,叫警署唔好再買警犬,叫popo 似狗聞毒品囉

真心覺得啲學校好慘…
中小幼同大學都中招,果個fb page好恐怖

仲有咁憎香港,點解佢哋唔交番啲公屋上返去住呢?既然祖國咁偉大,點解死都要住落嚟香港呢?
香港人不嬲都係靠自己對手同埋捱㗎啦,唔似佢哋無啦啦收農地賠錢,派屋變富翁,個個土豪聲大大懶巴閉。