呢單野又係亡國無風起浪啦??

3個讚

心虛

1個讚

狗係人類最好的朋友

佢地投訴出錯題?答案多於一個:smirk:

7個讚

Popo鍾意對號入座都冇辦法 :woman_shrugging:t2:

3個讚

用狗形容黑警 貶低左啲狗啊

9個讚

啲藍絲真係好玻璃心:joy:

4個讚

完全諗唔明

養命酒係日本鬼子架…點可以飲
飲"太太好大力" 啦…

2個讚

笑死:joy::joy::joy::+1:t2:

佢地真係無腦喎,唔係扮

完全係⋯咩都藍黃攞黎講,痴線

Assembly in China 嘛

簡直痴線, 完全侮辱左隻狗

3個讚

只係玻璃心人自己崩口人忌崩口碗。 :baby_boy12_tehe:

連黑警都以狗為傲。:laughing::laughing::laughing:
反而係侮辱啲狗。

圖片

2個讚

我第一次睇到都 get 到係警犬。

頭先睇到有人話睇記招感動落淚,我覺得內地人睇習總發表演說都唔會咁誇張流淚,頂多係讚好、微博轉載之類。

然後仲有人話記者叫特首做「林太」係唔尊重佢,呢個言論連佢哋自己人都覺得有啲傻。

無錯,見佢地寫到感動到喊,真係噁心,正常人應該寫唔出 :baby_girl02_angry:

北韓化了???
777記招?? 感動???


傻傻地,左面隻禽獸人唔似人點睇都唔似狗啦!

1個讚

同大陸小粉紅一樣咁玻璃心