3個讚
心虛
1個讚
狗係人類最好的朋友
佢地投訴出錯題?答案多於一個
7個讚
Popo鍾意對號入座都冇辦法 
3個讚
用狗形容黑警 貶低左啲狗啊
9個讚
啲藍絲真係好玻璃心
4個讚
完全諗唔明
養命酒係日本鬼子架…點可以飲
飲"太太好大力" 啦…
2個讚
笑死![]()
![]()
![]()
![]()
佢地真係無腦喎,唔係扮
完全係⋯咩都藍黃攞黎講,痴線
Assembly in China 嘛
簡直痴線, 完全侮辱左隻狗
3個讚
只係玻璃心人自己崩口人忌崩口碗。 
連黑警都以狗為傲。


反而係侮辱啲狗。

2個讚
我第一次睇到都 get 到係警犬。
頭先睇到有人話睇記招感動落淚,我覺得內地人睇習總發表演說都唔會咁誇張流淚,頂多係讚好、微博轉載之類。
然後仲有人話記者叫特首做「林太」係唔尊重佢,呢個言論連佢哋自己人都覺得有啲傻。
無錯,見佢地寫到感動到喊,真係噁心,正常人應該寫唔出 ![]()
北韓化了???
777記招?? 感動???


傻傻地,左面隻禽獸人唔似人點睇都唔似狗啦!
1個讚
同大陸小粉紅一樣咁玻璃心