重用口罩

頭先睇新聞, 果班人戴住啲重用口罩, 有無人覺得唔係幾美觀:point_right::point_left:, 啲布料好似以前啲底衫布。

係呀,我都覺得似底褲質地:rofl:

阿伯孖煙囪feel…

1個讚

真係好核突。咁多錢究發, 都唔做好啲。

都幾似女人bra布料感覺。:sweat:

好似話好焗

做研發,d $ 可以 益自己人:shushing_face: , 何樂而不為:hugs:

1個讚

肉酸到冇朋友!

2個讚

圖片

4個讚

條底褲靚好多 :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

2個讚

自己造嘅,美觀過企多多聲啦,駛佢派? Gnothing_gif
仲要登乜鬼嘢記,乞佢咁,帶條底底上面,好過隱咩?!
20200502_192409

2個讚

仲要係一款阿婆舊式底褲!不過可能啱d 藍C口味掛!:rofl::rofl:

系囉喎,咁好死無條件送條底底俾你?!諗下點解要登記個人詳細資料先啦!

1個讚

呢啲梗係冇死錯人!最需要口罩嘅時候,政府都冇理過我地啲市民!真係你死你賤呀!仲要派得口罩嚟都六月尾,不如話個疫情過晒,下年先派俾我哋啦!9588!

1個讚

我老公叫佢做胸圍罩

咪系,人地派錢,都派俾新移民,都唔益你班真香港人啦! 香港人唔好咁天真啦!

1個讚

絕對似阿婆底褲:face_vomiting:

派錢?防疫基金派錢每人10,000,都仲係話要七月頭開始派!我諗全世界都冇咁誇張。如果等開飯一早餓死咗,只難為咗一班基層市民手停口停,又冇錢買防疫產品。
呢個政府只係搵香港人笨!諗吓點樣gap 水比上面就會好積極

唉!來生不做香港人,悲哀 GIgiveup_gif

2個讚

囗罩不是免費午餐。
只要和「選民登記册」相配對,就可以掌握到未登記的選民。以後,做甚麽,大家明白的

如果想要,可以遲下去郵局拎,千祈唔好上網登記個人資料

圖片 圖片

2個讚