頭先睇新聞, 果班人戴住啲重用口罩, 有無人覺得唔係幾美觀
, 啲布料好似以前啲底衫布。
係呀,我都覺得似底褲質地
阿伯孖煙囪feel…
真係好核突。咁多錢究發, 都唔做好啲。
都幾似女人bra布料感覺。
好似話好焗
做研發,d $ 可以 益自己人
, 何樂而不為
肉酸到冇朋友!

條底褲靚好多 ![]()
![]()
![]()
自己造嘅,美觀過企多多聲啦,駛佢派? 
仲要登乜鬼嘢記,乞佢咁,帶條底底上面,好過隱咩?!

仲要係一款阿婆舊式底褲!不過可能啱d 藍C口味掛!

系囉喎,咁好死無條件送條底底俾你?!諗下點解要登記個人詳細資料先啦!
呢啲梗係冇死錯人!最需要口罩嘅時候,政府都冇理過我地啲市民!真係你死你賤呀!仲要派得口罩嚟都六月尾,不如話個疫情過晒,下年先派俾我哋啦!9588!
我老公叫佢做胸圍罩
Sian_Sian:
FelixTheCat:
仲要係一款阿婆舊式底褲!不過可能啱d 藍C口味掛!
系囉喎,咁好死無條件送條底底俾你?!諗下點解要登記個人詳細資料先啦!
呢啲梗係冇死錯人!最需要口罩嘅時候,政府都冇理過我地啲市民!真係你死你賤呀!仲要派得口罩嚟到六月尾,不如話個疫情過晒,下年先派俾我哋啦!9588!
咪系,人地派錢,都派俾新移民,都唔益你班真香港人啦! 香港人唔好咁天真啦!
絕對似阿婆底褲
派錢?防疫基金派錢每人10,000,都仲係話要七月頭開始派!我諗全世界都冇咁誇張。如果等開飯一早餓死咗,只難為咗一班基層市民手停口停,又冇錢買防疫產品。
呢個政府只係搵香港人笨!諗吓點樣gap 水比上面就會好積極
派錢?防疫基金派錢每人10,000,都仲係話要七月頭開始派!我諗全世界都冇咁誇張。如果等開飯一早餓死咗,只難為咗一班基層市民手停口停,又冇錢買防疫產品。
呢個政府只係搵香港人笨!諗吓點樣gap 水比上面就會好積極
唉!來生不做香港人,悲哀 
囗罩不是免費午餐。
只要和「選民登記册」相配對,就可以掌握到未登記的選民。以後,做甚麽,大家明白的
如果想要,可以遲下去郵局拎,千祈唔好上網登記個人資料
