藍絲們加油,快建立藍色經濟圈

係呢條片 XD

3個讚

我又唔明啦… 藍人幫藍圈好正常呀… 又唔見佢哋出嚟講過撐過, 反而好多藍店想洗白, 因為孭住藍色, 好多連烏蠅都無隻…

2個讚

已經咁耐,
要攪一早攪左。
唔攪係因為藍屍只係得把口,
身體好誠實。
一邊X誠哥一邊又去百佳去屈臣氏,
一邊X黃店但又走去排口罩,
買唔到又發老爛,
D醜野衰野真係多到數唔晒。。。

2個讚

THKS FOR SHARING . 最後講得非常好!

其實佢哋整都好丫,可以firm 實邊啲係藍店等大家唔好幫襯

哩個討論區系唔係都好藍?我之前有會員見到啲post 好藍所以我取消咗

連登算係香港黃色龍頭討論區啦,
不過間唔中就會有人係度spin, 上年區選就最明顯(白票),我記得佢地都有懷疑過係唔係唔少ac已被hack, 所以要求全世界強制登出

1個讚

有 d 事黃絲會自發做,藍絲無錢收係唔會做
黃藍除咗係政見,底子裡都係有好大分別

Save Hk好藍

Save hk 擺明藍絲谷

1個讚

我覺得有d係熱狗,懶係本土咁
又唔攪對家先

1個讚

有間茶狼,好多人唔知呢間係美心開
成日經過都好好生意

我覺得好一般.

連登嗰邊五毛分化技巧好高質,應該係國家級,但就睇唔起我地班C9,安排埋d低級核突五毛係亡國:angry:

1個讚

講真…其實我對熱狗唔反感, 點解果陣泛民咁憎熱狗係因為黃洋達…咁黃洋達真係用左人力既資源選完選唔到之後就走…仲創左個熱血公民出黎…呢樣真係唔怪得人力叫佢做狗達…

但係問心…熱狗係雨革係真係做左好多野… 佢得30人左右…果陣係真係出晒全力做… 金鐘唔俾佢地舉旗,佢地都無話咩…熱狗係錫身…但係大部分現場其實都見到佢地有人係到…
光復果陣…每一次示威活動都一定見到佢地係到(至少我在場果d都見到佢地既人)
今次佢地就無出組織名,但我知佢背地裡都做左好多野(做左咩就唔好講啦)…
唔係想幫佢地講好說話…但係我真心覺得佢地唔係好差…

至少我真心係覺得好過黃BIG 雲.

敏華…成日都好多人幫襯

無錢收仲要洗錢,班藍屍點會做呀:rofl::rofl:

熱狗、白票黨我覺得佢哋係共諜
永遠鬧泛民,唔見咁落力鬧保皇狗

2個讚

係囉,價錢唔平,但又係常餐果d, 成日咁多人排

期待藍絲提供罷食罷買名單! :baby_boy10_heart: