藍絲們加油,快建立藍色經濟圈

空姐牛肉飯嗰間撐警撐到變景點,人人去嗰到睇佢拍烏蠅:see_no_evil: 藍色經濟圈無coupon,無錢派點會去。

2個讚

嗰個女人係咪廿年前係空姐?佢老過我阿嫲

我無研究嗰個女人背景,但之前係做空姐

我去親幫襯嗰到海南雞飯同其他黃店,都見到佢喺云云人龍中拍曬烏蠅,好有趣

屯門娜娜D姊妹:shushing_face:
圖片

沙田喜茶, 入面得少猫1/2隻! 我地黃絲好好, 祝佢生意興隆!

網友說兇狠牛肉, 牛肉好似佢塊面啲皮噤老, 超級難食, 佢係YOU嘟出過鏡, 大約4/5十歲, 好濃裝, 說機場見到年青人打內地旅客, 覺得要撐警, 呢種亞叻上身既藍C.

1個讚

排地溝油餐廳?

1個讚

我聽下網友講過,之前有啲建制印咗啲撐警poster, 想藍店幫佢貼出嚟, 點知藍店個老闆話, 我個心是撐警嘅, 但係呢貼係我間食店, 就唔得啦! 你鍾意貼呢, 就貼喺出面街條電燈柱啦! 就唔關我事!

我睇過條片 笑爆咀 之後有人起番撐警但又唔肯貼poster既餐廳老細 例牌否認撐警 :rofl::rofl::rofl::confounded:

1個讚

我都好奇怪,特首、高官、建制議員所講嘅大部份香港人去咗邊?點解唔撐下自己友呢?

1個讚

景點只係打卡用,
打卡唔洗錢的,親~

無現金劵,要自己畀錢食?
唔好啦,尋晚仲有飯餸食剩。

藍絲通常都唔會認自己係藍絲
會話自己係中立但見到黑警打人又會話打得好:smirk:

支持, 等佢地賺多d

應該幫襯嘅, 最衰唔係住果頭…HAHA

唔係啩,佢仲拍緊烏蠅咩?我仲以為執咗添:crazy_face:

唔好執,
最好二按三按四按借錢撐住。

1個讚

躝屍得把口,用錢,no way

哈哈!有冇500萬就唔知,不過500慢人就見過!:rofl::rofl:

我地只要主力做好黃色經濟圈就夠… 佢要攪咩色經濟圈我都唔介意…
但係有樣野好緊要…
唔係我地黃色經濟圈既鋪…有無生意…唔關我事…唔好同我講咩分化,唔好同我係到哭訴自己無生意,
我地無責任一定要幫襯邊個,消費者要去邊到消費…係佢既自由,佢有權決定自己D錢點樣洗…

我好坦白咁講… 我作為客人…唔幫襯你…係唔需要講原因俾你知…
點解唔幫襯… 應該由佢地自己諗原因…佢地做得唔好有咩理由仲要反過黎怪我地唔幫襯佢地

3個讚

天氣好當然係行山啦~
排隊咁攰。我精神上支持佢哋得啦。