藍絲們加油,快建立藍色經濟圈

等睇你哋排隊呀

3個讚

呢度冇人理你架wo :baby_girl04_laugh:

1個讚

明明有500萬人㗎嘛,都唔明點解唔搞

3個讚

我中立㗎,我覺得唔應該淨係黃㗎嘛,要支持藍色經濟圈,仲有紅色啊,由華潤呀裕華牽頭,搞啲優惠,純買國貨,送湖北口罩,喜茶優惠,由幫港出聲做宣傳

希望啲大媽呀廢老呀排隊支持,一巴打落黃絲度

呵呵呵

11個讚

邊個咁得閒? :baby_girl05_idea:

D 垃圾店留返佢地啦,人藍腦殘,質素有限

:baby_girl06_shock:
唔睇呢面冇話題啦咩?

佢地面皮幾丈厚
知道根本動員唔到就多多借口
話搞顏色圈子係分化社會
破壞香港經濟 乜乜77
說穿了咪知藍圈根本搞唔起
好簡單 藍店周街係 但有邊間舖夠擔貼撐警poster?

2個讚

撐警咁正義,唔係應該義無反顧咩?

係囉,喜茶告急,佢地總唔去排黎買

5個讚

呢個好笑:rofl::rofl::rofl::+1:
藍絲:我要飲喜茶呀!!!!!!
https://lih.kg/2001396

  • 分享自 LIHKG 討論區
2個讚

如果有撐警貼紙我一定做義工派比藍店呀,不收分文。佢肯貼我幫襯足一星期,洗埋碗又如何

無現金劵wor。
天氣又熱。
我都唔係住果頭。
有無嘢送先。

3個讚

得個講字,d 人總唔去
咩只飲喜茶,無令願唔飲
係咁諗又點會執

我前2日排黃店40分鐘都排

2個讚

5.1我都排左成個鐘買飯

仲要好奇怪,見到咁多人排隊幫襯黃店
自己排好耐,但又會覺得好開心,
:rofl::rofl::rofl::rofl:

呢個好笑
太遠 精神上支持 :rofl:
睇完幾版無個話會去買 :rofl::rofl::rofl::rofl:

幾十蚊杯呀,佢哋點捨得呀。
愛國係靠把口,唔係用錢。

1個讚

文員三皮一個月點會拘泥幾十蚊呀

講左當做左,典型藍人特徵。