有無人知佢地過左黎未?goodpig,超級特務,tester5 
見過tester5

3個讚
Tester5唔係已經過左黎喇咩?
除咗超特,唔知
推
幫推,係未見過goodpig
超特喺度咩?
我好似見過一兩次
goodpig應該一早就過咗嚟,佢好似改咗名,tester5都過咗嚟,佢用返舊名
1個讚
好豬喺果邊成日俾人鬧
Goodpig改左名黎左喇
2個讚
Goodpig一早過咗嚟
2個讚
仲有奶茶媽
我都改咗名
我啱啱都過左嚟,呢邊好唔同,心情都舒暢啲
利申:浦pk已10年,仍然係大宅的c9
7個讚
有無提示?邊個POST有佢新身份 ![]()
好似佢最近都無係PK出聲啦…
細細聲話我知,你舊名係?
哈哈,仲未見有人搵我真身 
有幸見到,hi

2個讚