太好了![]()
HI
提示,PLZ~
我有超過 10 萬分,曾經係活躍會員
2個讚
我知我知![]()
嗰邊d牛鬼蛇神早兩日竟然話你係玫瑰版主!![]()
![]()
![]()
![]()
不過應該唔係。
1個讚
有無 post 睇睇?
改得名就係預咗唔想俾大家知,只不過呢度又真係無人開 post 搵我 
1個讚
FelixTheCat:
Yb1124:
我有超過 10 萬分,曾經係活躍會員
我知我知
嗰邊d牛鬼蛇神早兩日竟然話你係玫瑰版主!不過應該唔係。
有無 post 睇睇?
佢開咗嚟呢度個名話你好可疑,你俾啲時間我諗一諗係邊度搵出黎。因為嗰班人不停咁講呢邊,總之就成日走過來八卦
改得名就係預咗唔想俾大家知,只不過呢度又真係無人開 post 搵我
認同,有緣就會再會。![]()
細細聲話我知,你舊名係?
我至至至憎人煩我!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1個讚



咁我知了
1個讚
改得名就係預咗唔想俾大家知,只不過呢度又真係無人開 post 搵我
我唔太記得d名,但睇到會認得,所以可以我見到你舊名會認得
明白
我至至至憎人煩我!
係咪唔好XX
係
我都改左名~
係亡國5年吹到男爵驚比人認到
1個讚
我諗我估到啦~
我都估到啦