https://lihkg.com/thread/2000531/page/1
有連登仔放負講,手足係裏面坐十年,你地係外邊日日飲飲食食、懲罰黃店?

我冇連登acc,只可以係度講。
正因為手足犧牲左要坐監,我地先更加要大大力懲罰黃店,甚至係傾家蕩產、賣車賣樓都要食黃店。
黃色經濟圈係目前唯一最零成本亦最有力牽動到共產黨經濟命脈的trump card,更係無數手足用鮮血甚至性命(被自殺)換返黎的為數不多的achievement。
要對得住手足,就唔好有道德包袱,必須要傾盡全力咁去支持黃色經濟圈。
飲飲食食的確就係香港人報仇,你冇聽錯,因為香港人飲緊的係共產黨的血,食緊嘅係共產黨的內臟。失去左資金鏈的充足供應,擁有再多黑警的邪惡政權都會係一夜之間土崩瓦解,毫無懸念。
共產黨唔驚港人上街暴動,唯一就驚黃色經濟圈。
對得住手足,就請今後用黃色經濟圈黎場真正的時代革命。
黃色經濟圈都係抗爭既一種,可以增加社會影響力,夠壯大仲可以俾壓力政府,什至令中立人士變黃,所以一定要繼續
和理非最易做到的, 就是黄色經濟圈!
有左經濟圈,黃店可以請手足就業。
我地不停撐起黃圈,手足出返黎,都會有佢哋嘅落腳點
我反而想問呢位連登哥哥.
我地仲有咩可以做?
我地投票, 可以比晒黃色既一邊.
律司, 家長們可以幫手籌旗比錢.
再有遊行, 我地再出黎行.
咁, 我地和理非代表做完自己既野?
唔懲罰黃店, 咁可以點?
真心覺得放負.
好多呢d人,鬥黃,放負
但自己乜都冇做
黃圈係將原來要洗嘅錢,洗返入黃圈
提翻同路人,我地自己有乜業務
講成飲飲食食only,的確係放負
今時今日,打經濟戰,打貿易戰都係一個方式
唔懲罰黃店,唔通食藍店﹖
係未以後都唔出街食飯日日上街上前線先係自己人,先係手足﹖做和理非就係鬼﹖
由自己本分開始做起,深黃同淺黃都係黃。互相支持,唔批鬥唔分化先有機會改變
係,佢地沉迷全民勇武係不現實
其實連登都浸入好多五毛,黑警
呢個世界,中共最叻係分化
同意,我地唔好鬥黃。遍佈各行各業嘅同路人,希望第時都可以俾個機會呢班手足,幫佢地一把。
同意,最緊要不要分化。
我都覺得有「別有用心既人」刻意分化,要小心太偏激的言論。
其實由始至終和平、理性、非暴力才有最大的力量去爭取所想要的東西,希望年輕人不要為政府去犧牲自己既前途,思考下未來的方向,點樣去改變社會。
連登好多都係一時激動 鄧佢唔抵 
仲有好多五毛 
係呀,而且上街佢可以繼續科水警暴,但黃色經濟圈佢奈我地唔何
我覺得兩樣都重要,be water,無話做一樣就要唔做另一樣嘅
唉。。睇到衣D新聞真係覺得好對唔住班年輕人。。有時真係覺得我地同香港唔值得佢地為我地犧牲。。佢地咁後生,應該係去玩去享受人生。。佢地年輕熱血,抱負理想,只想爭取應有的權利,但衣個社會真係好黑暗。。
唉。。成日都覺得好無力。。但唯有寄望我地最終會爭取到。。希望大家以後記得要比多D機會衣班為香港而犧牲嘅年輕人。
雖然和理非係大多數,但如果612無勇武,立法會就一早過到條惡法。記住和勇不分,唔好放棄佢地。
始終香港人未敢全面勇武, 呢個情況下冇得選, 黃色經濟圈正好比呢班人有一個抗爭既地方, 最後結果會點, 冇人知ga, 就好似當初69 100萬人出黎行既時候呢場反修例運動會發展成點, 都冇人會估到一樣.
無論點都好, 我記住佢講過既野:
