唔認同
每人都有佢能力所及既事可做
始終香港係智識型富裕城市 多數拎筆揾食 軍訓又無
真係好難全民勇武 天生同台灣南韓日本唔同
支持全方位戰線 每人都按自己強項能力儘力做就一定有希望
和勇一家 不會放棄勇武
坐得仲耐過陳同佳? 法治? 我呸!
認真,如果612冇年輕人行出呢一步,「送中法」己經通過左,當日我唸冇一個香港人,不被感動。係睇住金鐘、灣仔一帶開始四面八方咁湧出更多的人群,簡直不敢相信自己的眼睛。
記得9/6當日,我都係本住今次係「最後一次遊行」既心態咁走出來,唸住612都係會過(因為保皇黨佔大多數,條例是夠票過的),以後都唔可以再走出來。全靠年輕人,當日阻了立會開會,才有之後的暫緩、林鄭遲來的道歉等。
確實得來不易。
我唔會苦口婆心咁勸年輕人收手,佢地有自己自由意志,決定。但做任何事,請你地一定要三思,尤其是犯法的事,例如破壞公物、私了、放火,即使你可能背後有好崇高的理想,但一讓自己習慣使用暴力,就不值得。仲有自己既前途,對家人的影響,一定一定一定要想清楚未來爭取的方向。
而且我最擔心係,可能有好多「別有用心」既人混在示威者當中(警暴都唔係未試過假扮示威者)借意攪事,自己在明佢地在暗,如果到時想走,唔易。
黃圈係我地既lifestyle, 冇人話幫趁左黃圈就完, 去完黃店可以上twitter/fb打咀炮, 做文宣, 好快大家又會再响軒尼詩道見
意志要堅定, 周圍都係分化L
23條比送中法更大鑊啊
呢種無力感,我都好明,上年6月都有一種無形的壓力。
但我都希望年輕人唔好覺得犯法去爭取都冇問題,其實咁係對佢地既前途,家人,做成好大既傷害。請三思三思三思。
唸返當日,點解要圍立會?就係因為我地唔夠票,議會比保皇玩晒,條例是必通過,年輕人才要612圍立會。
所以今次希望我地一齊好好善用手上一票,換轉香港的議會形勢,不要再讓年輕人走上街,由議會制衡惡法。
禾覺得不如禾哋籌啲錢比佢哋屋企人,會唔會好 d?
佢哋分分鐘無左家庭經濟之柱,好陰功 
希望我地和理非養大個黃色經濟圈,可以幫返手足,等佢地有經濟收入。
支持黃色經濟圈,先可以等手足岀黎無憂無愁!
多謝年輕手足既付出。
所以我幫襯黃店都會優先揀真係有出力(請手足/捐款),其次先到只係表態