出唔到preview 嘅
好想要
誠哥因為社會事件同疫情疑似「掲露」左自己既黃底而形象大翻身。我只可以講佢既公關團隊真係一流。不過講到尾我相信誠哥真心為香港,但佢係咪真係咁黃呢…生意人黎,點可以咁立場鮮明。希望之後無論誠哥有乜嘢負面新聞出黎,大家都仲記得佢係企響香港人呢邊。
支持,雖然到時都係難買~~~
但誠哥鉅哥係真心為香港人…
我地唔迫人係咪黃,只讚真心做事
佢炒樓呢劑嘢係甩唔到嘅
我覺得佢應該真係黃,記得之前有新聞報導,有人講番97前既文件,話城哥講過唔鐘意共產黨(唔記得同邊個英國政要講)。可能因為佢一早睇清共產黨真面目,所以呢幾年已經主力喺外國投資,唔洗睇共產黨面色,先敢講真說話
你見好早就撤資大劣房地產市場就知…佢一定知共產黨係點做嘢…
只要真心為香港好,都值得欣賞!
而今次疫情,李嘉誠先生真係出左唔少力!
題外: 反共係咪等於黃?
撐藍又會唔會反共?
多謝誠哥 
我地唔迫人係咪黃,只讚真心做事
佢炒樓呢劑嘢係甩唔到嘅
得佢一個出嚟派錢,
其他富豪屁都冇放過一個。
佢係唯一一個富豪肯為香港人發聲, 支持
誠哥算有良心!
呢個真, 我d藍屍老細都走去申請, 仲讚佢夠快, 夠爽手. 係對家d五毛藍屍仲係到踩je~
呢個真, 我d藍屍老細都走去申請, 仲讚佢夠快, 夠爽手. 係對家d五毛藍屍仲係到踩je~
吳秋北之流
誠哥因為社會事件同疫情疑似「掲露」左自己既黃底而形象大翻身。我只可以講佢既公關團隊真係一流。不過講到尾我相信誠哥真心為香港,但佢係咪真係咁黃呢…生意人黎,點可以咁立場鮮明。希望之後無論誠哥有乜嘢負面新聞出黎,大家都仲記得佢係企響香港人呢邊。
我覺得佢係黃既
不過問題係佢吸香港人血都吸得幾盡下…
發水樓…超市霸權等等…
不過既然知道左佢係黃, 幫襯屈記百記都好過萬寧惠康既
佢炒樓呢劑嘢係甩唔到嘅
唔會有做商人唔賺錢既道理,你唔賺就人地賺。睇下邊個有本事。
香港有今時今日既繁榮,李嘉誠係不可缺少。
只係佢賺完錢會回饋返香港人,唔係全數奶共。
我覺得誠哥都係真心感謝香港比佢的所有嘢, 所以肯企出來