無錯。香港可以發展到今時今日,誠哥出左唔少力。希望大家唔好二元兩極分化,咁大既商業機構偏黃始終踩鋼線,如果再有傳D乜野不利長和系既消息,希望大家記住,誠哥唔夠黃都好,都係企響香港人呢邊。
1個讚
獨立包裝,有機會都買盒做存貨
佢係香港首富,但唔代表人地拎晒副身家出黎共獻。又或者嫌人拎錢拎得唔多。
如果我地有呢個想法,等如憎人富貴厭人窮。
認同, 佢肯咁企出來, 其實對佢都冇利
誠哥又快過我地個廢人政府一步
1個讚
誠哥的係今次事件發出的影響力, 唔在於佢拎幾多錢出來.
佢今次係出口出力咁企係香港人呢邊.
我哋呢啲冇影響力嘅人出口容乜易
但一個咁有影響力嘅人去講一句就唔係咁易。 正所謂動一髮掀全身。
所以佢做到咁出面唔容易
3個讚