好熱!未到中午已經30度

今朝戴口罩行左幾條街,已經濕哂,未開工已經換左一個口罩。

夏天真係要換密啲!

然後office就開大冷氣,要著褸

2個讚

今朝係開住冷氣都熱醒左

我響office轉左用面罩,等個口罩抖下…

面罩?會唔會好多霧氣,做野唔方便?

冇霧氣,但講野好似有回音咁,開會用就唔多得。但如果坐自己位做野就冇問題,起碼唔焗住塊面。

真係熱到想C​:expressionless:

我大緊肚 同老爺奶奶住
佢哋居然依啲天都可唔唔開冷氣
真係好想返自己屋企算

好熱,公司開行冷氣

1個讚

照開一陣啦!大肚婆唔熱得!
而且大肚婆比平常人更熱!
唔忍得幾耐!快啲要佢哋習慣下!
咁既天口,bb出左世都要開啦!
容乜易生熱痱!

2個讚

琴日我果邊有風,開左向西同向南既窗就好大風。
上兩個星期有幾日就真係好悶熱。開晒對流窗都頂唔順,要開冷氣。

一離開冷氣房眼鏡都起曬霧 :baby_girl07_surprise:

呢幾日都熱到流晒汗 :baby_boy07_surprise:

好似話bb要保持25度既環境下對佢係最舒服
到時一定長開 最好電費我比 :baby_girl02_angry:

熱到溶

我見bb咁熱都訓得咁好,又為可以唔使開冷氣,點知隔左一陣塊面同頸出晒紅斑。冷氣錢好難慳

原本中午想出街行吓,都係留在公司算了

入房開啦

開咗冷氣,本來唔想開,但小朋友好熱,成身汗,開風扇都好焗