今朝戴口罩行左幾條街,已經濕哂,未開工已經換左一個口罩。
夏天真係要換密啲!
然後office就開大冷氣,要著褸
2個讚
今朝係開住冷氣都熱醒左
我響office轉左用面罩,等個口罩抖下…
面罩?會唔會好多霧氣,做野唔方便?
冇霧氣,但講野好似有回音咁,開會用就唔多得。但如果坐自己位做野就冇問題,起碼唔焗住塊面。
真係熱到想C
我大緊肚 同老爺奶奶住
佢哋居然依啲天都可唔唔開冷氣
真係好想返自己屋企算
好熱,公司開行冷氣
1個讚
照開一陣啦!大肚婆唔熱得!
而且大肚婆比平常人更熱!
唔忍得幾耐!快啲要佢哋習慣下!
咁既天口,bb出左世都要開啦!
容乜易生熱痱!
2個讚
琴日我果邊有風,開左向西同向南既窗就好大風。
上兩個星期有幾日就真係好悶熱。開晒對流窗都頂唔順,要開冷氣。
一離開冷氣房眼鏡都起曬霧 
呢幾日都熱到流晒汗 
好似話bb要保持25度既環境下對佢係最舒服
到時一定長開 最好電費我比 
熱到溶
我見bb咁熱都訓得咁好,又為可以唔使開冷氣,點知隔左一陣塊面同頸出晒紅斑。冷氣錢好難慳
原本中午想出街行吓,都係留在公司算了
入房開啦
開咗冷氣,本來唔想開,但小朋友好熱,成身汗,開風扇都好焗