原來明天係立夏
我好討厭夏天,今日熱到個人好炆憎
1個讚
好熱, 帶口罩焗到塊面爆倉
我都試過,點知佢條頸仔有紅點(熱痱之類)
之後慳極,我都開冷氣俾佢訓得舒服啲!
超熱呀~~帶口罩透氣都辛苦左
原來明天係立夏
我好討厭夏天,今日熱到個人好炆憎
好熱, 帶口罩焗到塊面爆倉
我都試過,點知佢條頸仔有紅點(熱痱之類)
之後慳極,我都開冷氣俾佢訓得舒服啲!
超熱呀~~帶口罩透氣都辛苦左