好熱!未到中午已經30度

原來明天係立夏

我好討厭夏天,今日熱到個人好炆憎

1個讚

好熱, 帶口罩焗到塊面爆倉

我都試過,點知佢條頸仔有紅點(熱痱之類)
之後慳極,我都開冷氣俾佢訓得舒服啲!

超熱呀~~帶口罩透氣都辛苦左