分享黃色的生活
1, 上BD…呢個算唔算
2, 食黃店
3, 黃SALON…搵到附近都有, 感覺良好
4, 不淘寶
買衫, 唔係成日買, 所以冇乜心水…
未做到:
1, 用順豐
而由小店開始, 大財團點都唔會咁易頂唔住
分享黃色的生活
1, 上BD…呢個算唔算
2, 食黃店
3, 黃SALON…搵到附近都有, 感覺良好
4, 不淘寶
買衫, 唔係成日買, 所以冇乜心水…
未做到:
1, 用順豐
而由小店開始, 大財團點都唔會咁易頂唔住
有翼蜂
我每日
1, 上BD,連登,Apple
2, 食黃店
3, Twitter 戰線
4, 不淘寶
5, 只去759,誠哥買嘢
6, 睇KOL論政
未做到:
1, 同藍C屋企人割席
我同大家差不多
我仲會唔用八達通及電子貨幣,全 cash
搭巴士都用 coins,慢慢儲
你好叻, 連八達通都介
我
1.坐巴士、黃的,無坐黨鐵
2.上BD
3.只幫襯黃店,間中應小朋友要求食藍店
4.買野睇清楚,盡量唔買中國製
5.主力幫襯誠哥、759、小店(黃或無立場)
6.每日上twitter like & RT
未戒到八達通。
我未得,仲claim緊交通津貼
我仲有極少搭港鐵,一個月少於一次
做得較少:
因為八達通係黨鐵嘢,而且警察成日會用八達通追尋一個人既行縱,我唔係犯事,但我唔鍾意人侵犯我私隱,唔信警察,亦唔鍾意同黨鐵咁多聯繫。
領展成日用八達通機作威迫小商戶之工具
不過我有時都冇辦法要搭黨鐵,一個月一次左右,會買單程票
我十年前已經開始幫襯小店同禁足超市、個人護理店,被人笑我怪雞,但亦感動到身邊好多人。
今次運動多咗好多同路人,信我︰所有嘢都會習慣,慣咗去小店就一啲都唔辛苦,感受好多人情味,你亦會對社區發展留意好多,知道政府幾可惡
我又唔覺得怪, 我一向都支持小店.
只係自己未必做到
我覺得係盡做啦
我都搵緊黃色飛髮店,我自己暫時﹕
1.去百佳同數字屋
2. 出街食飯黃店優先
3. 睇西醫都係睇個黃嘅
4. 唔趕時間或者有巴士直達都唔會黨鐵
5. 盡量唔用8達通買野
SF 真係搞唔點,因為有好多野都網購,特別係我要買手工材料好多時都係上網買。所以諗緊盡可能都儲埋一次過先, 唔好畀咁多次錢佢賺
依家FB有間香港速遞,長遠可以留意下
今日行程︰
1, 大渣哥買早餐
2, Lunch自家飯盒 (百佳食材)
3, Tea係清玉
4, Online買緊阿布泰同hktvmall
5, 放工行路返屋企,唔洗坐港鐵又可以強身健體
我就唔會幫襯藍店,好彩睇開既醫生係黃,平日坐巴士多。
可唔可以講多啲Wolipay係咩
出入停車場都仲係八達通多,好難搞
好難完全唔用,我覺得盡量避免就可以喇。
和你Pay App,包括黃藍地圖、原因、最新顧客留言,可以upload新店比團隊,可以投票unsure店,一直keep住update有新店
比到錢?