黃店由生活開始......

和你pay

分黃藍店嘅app

如果八達通搭車夠拎交通津貼,一定要用
只係其他所有俾$唔好用八達通
同埋去7仔、OK每次增值八達通$50一次,因為佢哋要向八達通收返transaction service charges!

1個讚

唔係,只係資訊,同支付工具無關係:joy:
最主要係,可以睇到最新update原因同埋comment,唔肯定嘅店一般習慣check下。
如果消費者好sensitive to黃藍,留意update,咁就算扮黃都唯有扮一世。

暫時1-4都做到,而家都越黎越多黃速遞,如 香港速遞 HongKong speedie、人鏈速遞,希望不久就可以取代順豐 :+1:t2::+1:t2:
有左BB都搜羅緊黃店Bb用品

和你pay係apps
可以清楚劃分黃藍店

最主要係,佢唔只係黃藍地圖,仲係一個各行各業open rice,你可以睇同比comment,可以選擇最適合自己嘅地方消費啊

係,仲有update告急黃店:+1:

1個讚

正,51想confirm黃店,都唔知點搵
呢個正

1個讚

仲有「和你Eat」都好用
仲有呢個page
https://hkshoplist.com/

好用就一齊推介比周圍朋友啦,好多人唔知道隱藏藍店,例如太興旗下敏華、茶木

我好彩住近公司,徒步,所以唔使點搭車

放假就一定巴士,甚少黨鐵

長期袋住婆仔散紙包,八達通淨係入屋苑大廈度閘門用

我95%非黨鐵… …有d地方真係太趕先黨鐵

用八達通會給錢地鐵賺嗎?係,我都要介

我同你幾乎一模一樣.

土瓜灣 six 2 hair bar salon,極:yellow_heart:
仲有得美甲
要預約
https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTE3MjAwNzE3MDgwODQ1NjQ6Mjk4MDYzMDY3MjAyODY1NQ%3D%3D

1個讚

支持黃店, 抵制藍店

今日行程:坐巴士去見工,搵左間無立場既茶記食左個tea,再坐電車但返屋企,幫襯誠哥買餸。

1個讚