幫襯一定會喇
但都諗緊可以拎d咩俾佢地
呢班比較大個,諗下佢地已安全輕鬆咁生活,應該安慰就未必會喊,但如見再細返學嗰班就好難忍。
2個讚
我每次諗起中大同理大班細路都會好想喊![]()
![]()
2個讚
X2 
以後多個理由去台灣,果然台灣最美既風竟係人
1個讚
我好低能咁諗佢哋可能會掛住香港嘅街頭小食,但都知呢d帶唔到過去比佢
。
下次去台灣一定會去,仲要係香港買黃店手信過去送俾佢地!
我都好想去探佢哋,多謝佢哋嘅付出,等佢哋知道香港人冇忘記佢哋