公仔麵、蛋撻、魚肉腸、熱浪、五香肉丁罐頭、包裝炸菜
(我表妹嫁左去台灣,我每次去都會帶比佢)
1個讚
我都眼濕濕,希望佢哋一切安好
諗起佢地已經想喊
我好out,宜家台灣係咪仍然禁肉類製成品入境?
1個讚
Sorry! 真係唔記得,禁肉製品仍然生效。我1月帶左兩款蝴蝶酥,有XO醬既都比immigration收起左
我諗我一定忍唔住
今日明報論壇,林忠泉,講話以前香港係中國台灣最自由既地方,所有政治異見者既避難所。反觀今日香港人要因為政治理由而逃離到他方。真係不勝唏噓。
3個讚
呢度可以睇到 menu
https://popdaily.com/hk/article/164491
台灣吾收小費
去台灣的新景點,到時一定要去支持佢地!
可以再飛時一定會去,我郁驚會忍唔住流淚!
一定會去
我會帶膳心嘅蛋捲!
見到標題,已經心中涙流 
好想比個擁抱佢地

2個讚
我覺得去台北時幫襯支持,等他們能自食其力會好些
1個讚
我覺得直接幫趁佢地
Fb見到有台灣代賺
會比較好
一開關就會去探佢地,講真,諗緊帶D乜去送比佢地,大家有冇提議
我都諗緊帶咩過去比佢哋呀
疫情過咗 我一定會去探佢地 但實忍唔到淚水(麻甩佬一名)
去呀去呀!多謝你哋提醒我![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
我驚我好激動會忍唔住喊好𤓓呀![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Icecreammama:
一開關就會去探佢地,講真,諗緊帶D乜去送比佢地,大家有冇提議
我都諗緊帶咩過去比佢哋呀
平時D年青人鐘意D乜呢?