去到台灣 保護傘 你們見到小朋友會忍到淚水嗎?

公仔麵、蛋撻、魚肉腸、熱浪、五香肉丁罐頭、包裝炸菜
(我表妹嫁左去台灣,我每次去都會帶比佢)

1個讚

我都眼濕濕,希望佢哋一切安好

諗起佢地已經想喊

我好out,宜家台灣係咪仍然禁肉類製成品入境?

1個讚

Sorry! 真係唔記得,禁肉製品仍然生效。我1月帶左兩款蝴蝶酥,有XO醬既都比immigration收起左

我諗我一定忍唔住

今日明報論壇,林忠泉,講話以前香港係中國台灣最自由既地方,所有政治異見者既避難所。反觀今日香港人要因為政治理由而逃離到他方。真係不勝唏噓。

3個讚

呢度可以睇到 menu
https://popdaily.com/hk/article/164491

台灣吾收小費

去台灣的新景點,到時一定要去支持佢地!

可以再飛時一定會去,我郁驚會忍唔住流淚!

一定會去

我會帶膳心嘅蛋捲!

見到標題,已經心中涙流 :baby_boy03_cry:

好想比個擁抱佢地:sob::sob:

2個讚

我覺得去台北時幫襯支持,等他們能自食其力會好些

1個讚

我覺得直接幫趁佢地
Fb見到有台灣代賺
會比較好

我都諗緊帶咩過去比佢哋呀

去呀去呀!多謝你哋提醒我:sob::sob::sob::sob::sob::sob:我驚我好激動會忍唔住喊好𤓓呀:sob::sob::sob::sob::sob::sob:

平時D年青人鐘意D乜呢?