疫情過咗 我一定會去探佢地 但實忍唔到淚水(麻甩佬一名)
21個讚
我都想去睇下,好慘慘,離鄉別井,返唔到香港。
3個讚
我都會,又怕忍唔住喊
1個讚
第日贏左之後包機接佢地番來
9個讚
好
一開關就會去探佢地,講真,諗緊帶D乜去送比佢地,大家有冇提議
7個讚
香港既食物?
1個讚
我都諗住去台灣一定要去保護傘!我諗住買零食,薯片,維他檸檬茶(雖然藍)。
我想封利是,但唔知好唔好?
3個讚
以後去台北多個必去地點
4個讚
香港既味道,佢哋成長既回憶
維他檸檬茶係因為MIC所以藍?
買屯門製嘅得唔得呀?
1個讚
我都好想去探佢地呀!
利是都係好主意,但怕佢地吾收,台灣又吾收貼士
疫情完要去一轉
我覺得唔係幾好
係 佢地實好掛住香港既野食 燒賣魚蛋車仔麵 不過呢D帶唔到
係喎,仲有made in HK 
係小費。
waiter收小費好平常~
下次去台灣終於可以有得直接支持啦,上年尾係台北,想幫但完全唔知點幫,又驚有人搵佢地過橋食人血饅頭,見到香港年輕人搞成咁,好心痛⋯
見到個標題已經眼濕濕。香港變成咁…我只希望呢班小朋友可以響台灣搵到新生活,等我地光復香港。
2個讚