見到, 我會當佢地透明.
勇氣可嘉,但要確保自己可以全身而退先好咁做呀
唔好送頭啊樓主,衝動冇用的,只會令身邊人肉赤
有耐性,報應呢家嘢,有的,不過唔係好快
yes 我發覺好多軍裝係唔敢望人
啤到行一行都無人敢接招
樓主你做咩對唔住『一督狗屎』舉中指。
take care ,啲瘋狗症流浪狗周身菌唔好惹埋身
下次唔好啦!佢哋係有牌黑社會
對住班乞兒垃圾地底泥, 係唔需要動真氣架。
幾佰萬人, 齊齊用念力, 黑警x全家!
報應會係適當既時間出現!
吾值得為佢地令自己受驚
明白你的心情,我最多用日文講:福街去死啦!佢哋唔識聴

我又做咗我想做嘅嘢!
樓主, 下次唔好啦… 自身安全好緊要架… 我每次見到黑警都只會係心咀咒佢哋"不得好C" 絕對唔會攏明車馬, 你在明, 依家D黑警做咩都有可能, 插贓嫁禍, 私了, 老屈咩都得…
我只會睥.
5好理啦,直行直過吧!
如果鬧完佢哋識反省, 都叫做有用。
但你覺得佢哋知自己做錯咩? 知嘅話就唔會咁樣
我見親佢哋都講粗口。 心裏面講
我認我太細膽
你好勇,將來要慢慢清算佢地
小心d呀 班狗無人性架 
我平時見到都會啤住佢哋,因為真係好嬲,但係一路啤又會驚唔知佢哋會做啲咩,你知道佢哋無性㗎啦!
得自己一個既話 樓主唔好咁啦 好危險㗎