我向警車舉中指

同埋搞離岸戶口

2個讚

唔好俾機會佢哋喇,班禽獸無性,對你做乜都得。

1個讚

唔好再做呢d野啦

佢地大把藉口捉人

唔好咁做喇
班狗冇人性 !

1個讚

真係唔好送頭喇。我地要留力打大佬架。

唔好再失去任何一個:sob::sob:

3個讚

哎~我都知好難忍
我見到佢地多數掉頭走,擰歪面唔望
宜家見到佢地真係覺得好嘔心,一埋垃圾一埋屎咁

我個心不斷詛咒佢地
用念力

3個讚

唔好啦,佢地唔系人,無人性嫁Gscare_gif G7_gif

1個讚

一個都唔可以少

4個讚

如果見到野狗瘋狗⋯⋯千萬要小心,無視佢地就可以!

1個讚

狗狗好可愛的, poo poo​:poop::poop:更無人性畜牲不Bawful_gif 如。

1個讚

班癲狗冇性架
做乜撩佢
自己蝕章:shushing_face:

我都係咁做,就算喺Facebook 見到d popo (識唔識都好)一律咀咒

佢哋冇人性㗎!下次在心裏面舉好了。

吾好意氣用事,呢班黑警好憎人地笑佢地睇佢地吾起,因為自卑感作祟

佢哋最想人哋驚佢怕佢,所以無視佢地就最好
就算一大班人行過都當睇唔到嗰隻⋯⋯

唔需要咁做…正所謂好佬怕爛佬

如果舉中指可以令佢xxx
我會舉
但現實係,乜都唔會發生

做返其他實際嘢好d

2個讚

我都係用啤,通常佢地都會迴避我眼神,心虛。