同埋搞離岸戶口
2個讚
唔好俾機會佢哋喇,班禽獸無性,對你做乜都得。
1個讚
唔好再做呢d野啦
佢地大把藉口捉人
唔好咁做喇
班狗冇人性 !
1個讚
真係唔好送頭喇。我地要留力打大佬架。
唔好再失去任何一個

3個讚
哎~我都知好難忍
我見到佢地多數掉頭走,擰歪面唔望
宜家見到佢地真係覺得好嘔心,一埋垃圾一埋屎咁
我個心不斷詛咒佢地
用念力
3個讚
唔好啦,佢地唔系人,無人性嫁

1個讚
一個都唔可以少
如果見到野狗瘋狗⋯⋯千萬要小心,無視佢地就可以!
1個讚
狗狗好可愛的, poo poo![]()
更無人性畜牲不
如。
1個讚
班癲狗冇性架
做乜撩佢
自己蝕章
我都係咁做,就算喺Facebook 見到d popo (識唔識都好)一律咀咒
佢哋冇人性㗎!下次在心裏面舉好了。
吾好意氣用事,呢班黑警好憎人地笑佢地睇佢地吾起,因為自卑感作祟
佢哋最想人哋驚佢怕佢,所以無視佢地就最好
就算一大班人行過都當睇唔到嗰隻⋯⋯
唔需要咁做…正所謂好佬怕爛佬
如果舉中指可以令佢xxx
我會舉
但現實係,乜都唔會發生
做返其他實際嘢好d
2個讚
我都係用啤,通常佢地都會迴避我眼神,心虛。
