每次見到警車,舉中指係慣常動作。但係今日嘅經歷教我唔好得罪班黑警!
話說今日下午,我向警車舉中指,呢次黑警真係落車鬧我,話我冇禮貌,佢地個表情好兇神惡煞下,好似想打我(好彩最尾冇打我,但係都嚇左一跳)
講起冇禮貌,佢地咪仲冇禮貌,用粗口、「黑記」字眼鬧記者,又向示威者舉中指,甚至打到記者、示威者重傷。
25個讚
唔好再咁做喇,點會對住黑社會舉中指架
23個讚
我諗起佢地嘲諷趙家賢冇左隻耳仔就嬲
下次我唔會再咁衝動。
2個讚
唔好畀借口同機會佢地發泄。
我女試過行過班object面前舉中指,嚇死我 
8個讚
用黃色經濟圈去懲罰返佢地
6個讚
班毅進仔而家覺得自己係天子,地位超然,比7婆還大。要打你拉你用任何理由都得。下次唔好舉中指,用眼超吓班狗算喇!
5個讚
我通常係心裡面舉
5個讚
黑社會係爛仔黎冇得講道理,你估佢哋係陳浩南咩,下次時運高睇唔到就算喇。
1個讚
或者好似PK 咁,用中指向住班狗托眼鏡
6個讚
佢地真係做乜都得嫁 小心啲好
2個讚
當佢地透明得架啦
1個讚
下次唔好舉中指喇! 班狗係正牌爛仔一陣傷害到你屈你都得呀!
我最多都係班狗行到我隔離時扮晒嘢咁撞過去,之後啤一啤同時gip佢一聲,極度嫌棄咁彈開
1個讚
傻瓜,唔好再咁做,一陣拉左你去狗屋,嚇都嚇死
2個讚
唔好再咁做,我明白你個種憤怒!
唔好惹禍上身,唔值!
佢哋自己唔尊重自己,唔代表我哋都係咁!
信唔信人在做天在看?我好信架!
4個讚
同意,下次唔好了。
1個讚
小心d, 唔好俾佢地有藉口玩你一鑊同發洩
3個讚
先諗下點應對,令黑警發唔到你爛咋,就可以繼續激佢地,例如中指頂眼鏡,或者唔舉中指舉尾指,佢就係想嚇到個個都驚佢,我地唔可以比佢得逞。
2個讚
我直情見到佢地就想叫黑警死全家
但怒啤就夠
加油!
班香港警察已經爛到入蕊, 完全墮落,架啦。你估佢凶你因為佢覺得你冤枉左佢?錯!佢自己知自己咩事,色越厲,內越荏。
尤記禿鷹之前,有邊個一哥好似隻狗咁。而家,對住權貴亞爺就表現出受寵若驚 ;對住班同道(有奶便是娘個班) 就攬頭攬頸,稱兄道弟,嬉皮笑臉; 對住市民就擺晒官威。不出多時就如日治時期既皇軍咁,個個行過都要 90° 鞠躬。否則就人頭落地。
4個讚
吾好再做呢d嘢比人捉。
b6同hk政府只怕冇錢,5會理700萬人舉中指的
1個讚