一人一個C6/BF送俾你但得啖笑既禮物😂

係蘇杭買左把太陽遮
粉紫底色黑lace花:smirk:聽落幾anna sui
最弊黑色lace上面有大量閃粉閃得好勁
成個feel好大媽:persevere:救命

1個讚

我可唔可以大笑,唔好介意

盡情笑:joy:我岩岩先恥笑完把遮

你C6品味真係:joy::joy::joy:不過我C6都係咁上下

講起品味,佢成日會諗我點樣著就會靚/好睇
聽完我真係:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:走出街實俾人笑死

男人永遠同女人諗野係唔同

有無相呀:joy:

洗頭水加護髮素套裝

2個讚

佢成日行過話咩咩衫好睇
明明木衫係著老十年

呢個係遮套
20200503_164303

同我老公差不多呀:joy:
我成日話d衫for佢亞媽著就差唔多:joy:

講真
真係好Anna Sui!

但撐住把野行出街好浮誇,未接受到

:joy:花式自殺表表者

收過一個華倫天勞袋… 但個款勁大媽… :baby_girl06_shock:

就算係Anna Sui嘅嘢,都真係幾蝦人用:joy:

有無相?
大陸買,anna sui 都變naan sui

阿住mon睇又唔錯wor~

因為相睇唔到閃粉
上面有post個遮套
支那sui​:joy:

1個讚