真係好Anna Sui
係d 大媽將Anna Sui醜化咗
本身人地係歌德風![]()
真係好Anna Sui
係d 大媽將Anna Sui醜化咗
本身人地係歌德風
anna sui其實好華麗。
大陸好鬼中意乜q都加閃粉,咁咪低俗囉。
我就係見過d大媽著閃閃旗袍覺得好肉酸
直頭成個櫃桐都係…
係英國買左條有土耳其特色o既手鍊比我, 一戴,整條跌左落黎----我不至於肥到要帶腳鍊係手呱?
係北京買左條絲頸巾比我,話黑色好型----不過係有卍字暗花,其實係男裝?
唯一一次叫做都可以用到係pashmina scarf----不過呢, 我一早已經有一條差不多色
執嘅唇膏盒
我就係見過d大媽著閃閃旗袍覺得好肉酸
加埋閃頭,完美~
旗袍又係好靚嘅嘢,所有靚嘢係佢哋身上都低俗。
都實用
個樣唔差
心意無價既

,上黎講下笑幾好,大家一齊笑下。
幾唔鍾意都好,我都習慣講聲:多謝。
因為如果一盤冷水照頭淋,佢會唔開心架。
Bobbi brown 化妝掃,其實ok 但我嗰陣啱啱開始化妝,唔識用
初初拍拖要返工,老公送花滿足一下虛榮心都幾高興,不過佢無乜諗頭,生日送花、情人節又係送花,結婚周年都係送花⋯⋯之後無做嘢佢就攞扎花返屋企送⋯⋯然後屋企仲要有貓,扎花只能放喺最高最貼近天花板、貓跳唔到上去嘅櫃頂
(要留意其間佢無送過其他嘢俾我
我想要乜都係我睇中自己揀
)
送咗10年到,我自動放棄權利,叫佢唔洗再送,有咩想要我會自己買
第一次收花,係3色玖瑰,唔係1枝玖瑰有3種色,係紅色4枝,黃色4枝,白色4枝,我覺得好核突
我第一次收嗰扎,係用螢光紙包嗰啲款


咩都無準備,然後話佢個人就係我嘅禮物
幾唔錯丫
都好實用呀!
好過我,收件完全我唔鍾意嘅嘢!
佢竟然送水晶玫瑰花俾我
我唔放擺設㗎,件水晶仲要好老土又醜樣又貴,我寧願要洗頭水!
哈,我明,我其實只鍾意白同紅玫瑰,但佢係要送粉紅色仲要有其他顏色嘅花,個配搭真係好震撼!
後來佢叫開花店個朋友諗,就冇再有呢啲九唔搭八
心意無價既
係。以前連買手信既心意都冇
紅色4枝,黃色4枝,白色4枝
呢個配色係點樣諗出黎架
諗落都想笑
創作力量同幻想會嚇你一跳
呢個係遮套
遮套都好似好大個![]()
![]()
![]()