好想有一日呢度會員會多過對家

係,有頭像好D。

我冇咩養份 po 開,如果係講我熟悉嘅話題,咁一開口就大家都知我係邊位故人,又等畀人插 :joy:

1個讚

同意!咁多公司出 app,就一定有 app 可取之處係 web 代替唔到。就好似就算有電子荷包,都總有人鍾意紙幣硬幣,而一個想多人幫襯嘅商家係應該提供 both 電子荷包同現金付款方法,而唔係話「電子荷包都可以,係你唔識用」

係一切紛爭之前,對家的確係好多多元化 po,乜都講一餐,我都學到唔少野,都係佢令屋企人肯踏出第一步用淘寶,再而 HKTV online shopping。平日佢哋好驚上網買野,話會呃人呃錢。

之前有 JM 分享整菜肉包,我真係有跟住整。我依家 cap 低埋整 pancake 個食譜,等得閒就試整。我都期待呢邊有呢啲開心生活 po。

3個讚

好贊成你:blush:對家除咗一班超極端組織人士,嗰邊其實有好多高手,真係有好多好多好嘅分享!我之前都有同人分享交流整嘢食,學到好多!不過都唔會再去,今時唔同往日

個人頭像真係好重要,而家成日要慢慢睇返邊個回邊個,有時會搭錯咀

咁大家要努力!

果面d高人都流失左唔少啦

1個讚

咪係

幾日前有人pm話轉場,好明顯好多人想轉場啦

Testing​:laughing:成功了,終於識

你仲有上去呀?定佢哋過咗嚟呢度?
我只係記得好爆嗰幾個人個名

笑到瀨尿! :baby_girl04_laugh:

抵果邊啦:joy:

冇啦,人口流失左都一排

大家多d用黎度,總有一日可以:grin:

Agree

叻叻:+1:

我都想, 因為而家頭像都好多重覆

事實上真係,亡國直頭係新聞台咁,乜報導都有d

又的確有好多奇能異仕可以答到好多問題

1個讚

我都冇上一排,係有時見Facebook 有人貼堂