其實BK有幾多活躍會員?
已邀請其他有良知的C9入來看看,了解這個平台 
我都覺得有自己嘅獨特頭像係好啲,唔使同人哋撞樣。
1個讚
me 2, 琴日睇到單飲邊隻人奶, 笑C
Exactly!! 呢兩個po我都有啲反感…不過都明白大家用意都係想呢度好啫![]()
app係大趨勢,大部分人已經習慣用app多過用web! 你要呢度壯大的話唔可以唔出app, 更加唔應該由一個識寫app嘅人嘅角度去睇件事,應該從普遍用家角度去睇,咁先係對件事有幫助![]()
2個讚
羅馬非一日建成
大家各自努力多啲出post,回多啲
3個讚
重質不重量
有質素就一定吸引到人黎
大家加油!
好多野要慢慢建立,新成立網站好難同建立咗十幾廿年既網站比
咪就係囉!


說好的自由呢?我覺得大家應該多啲接受,包容,尊重,又話要呢度做大去但又要judge呢度嘅同路人,咁樣好難㗎嘛!
1個讚
只要大家多d同朋友宣傳就可以架啦
啱啱今日新加入嘅會員
,本身都唔知有呢個平台,我今日喺對家見到有人開post話有個網站抄佢哋(其實已經好唔想睇對家,但今日做嘢好攰想睇啲無聊野放空下,先至入返去),唔打唔撞先搵到呢個網站,即刻介紹咗比幾個黃絲朋友,其實今日對家開post嗰個可能係手足,曲線推介呢度
2個讚
雖然對家會員有好多已離開 睇嘅人流一定有減少
我已兩年衹入去兩 三次
我都想要頭像,個個都用返BK個頭像實激死佢地~
2個讚
同埋盡量唔好做cdrom喇~多d留言啦
好似我咁諗唔到留咩既就玩下接龍
我以前係咩討論區都好~都係睇多,好少答嘴
係對家算答得多,開左十幾年有有4千幾分去到大宅
仲要係上年標升,實在忍唔住留言鬧鬼
2個讚
Hello 
1個讚