好想有一日呢度會員會多過對家

Post 唔止要多元化,仲要高質,唔係吓吓被扯入政治,落入謾罵,咁就算人唔多得過14億,都一定有咁上吓流量

要有質素!係質素!唔係素質(都唔知點解要跟上面啲用語,到而家我都覺得好un 耳)

1個讚

開左 :baby_boy12_tehe:

人數唔重要, 質素應行先

3個讚

以短時入會人數字算好高,話題幾多元化,上網除了8卦增長到知識也不錯。
間中見一兩隻字粗語,比起成日鬧人賤種陰濕,後者討厭好多。

1個讚

實有機會

係啦~明明細個讀書時都係講"質素"
近年無啦啦改晒做"素質"

1個讚

呢到冇左人數睇?
對家唔知有幾人?
要扣返D分身先:joy:

偽君子,特別陰濕果種,講嘢比粗口更難聽而不自知。

1個讚

好老實,真係頂唔順

我覺得佢地出帖量比較多, 一來係因為有人二十四小時長駐炒熱個論壇, 二來係因為佢地啲帖好多都真係C9帖, 啲好雞毛的事都會傾, 而黃的大家可能比較理性和有智慧. :baby_girl04_laugh:

1個讚

係呀,我每日都有呀!大家:muscle::muscle::muscle::love_you_gesture:t2::love_you_gesture:t2:

多D美容,減肥,娛樂,烹飪,格價既帖自然儲到客
黄既自然會入黎不過話題也不可一味黄,咁先多淺黄既入場

1個讚

老實講,我覺得呢度的management有啲不足

我都想,但好想講好難用:persevere:,又唔知點引用。

好難用咩?

好唔習慣。

從商業角度,app 係可以增加人流同瀏覽時間。而對家個公海的確係比較多嘆世界、非政治 po。

以我目前自由廣場版面頭 20 個 po,5 個明顯政治 po、4 個接龍 po、2 個「吹水」 po,其他係零碎 po。
而對家頭 20 個 po,4 個疫情/政治 po、4 個享受人生 po(減肥/食物),其他零碎。

不過目前呢度得一個月,好多野都需要大改進。

係呀,雖然用app定web我唔係好介意,但用app一定係對大部份人方便好多同吸引好多。
呢度真係要多啲貼近生活po,而唔係出po話人乜用app方便啲?點解?係你哋唔識用web!
一係就話人唔應該講BK,要move on blah blah blah…
其實我朋友都講得啱,人哋就買條魚都開po,淘寶寄錯貨又開Po…好多人鍾意講無聊嘢,佢話要講人生都唔係响forum講。
要多啲人上嚟,都要多啲人回,多元化,要有自由,首先要尊重人:blush:

6個讚

等大家努力開topic
自問唔係好識開topic, 淨係識得閒話家常

難冇得一click即quote
一係highlight
一係回覆再click "quote"個button
2樣都堅煩
應該好多人唔識/唔慣
d留言好亂:frowning: