好想有一日呢度會員會多過對家

要呀⋯我聽日諗住出去睇文具,買完反黎分享

1個讚

路過開左戶
大家好

2個讚

你好

呢度開左一個月有咁嘅成績已經好好,個版面仲有好多野要改進,比D信心,之後會係高登同連登嘅翻版

5個讚

你好

唔洗多過,旺過佢就得

4個讚

每位bd會員,介紹朋友入來,好快會超越亡國。

我哋提升討論質素及可讀性就得,有麝自然香:hugs:

正解!

同感,所以幾忙都會上來留幾個言,希望用微小之力保持呢度的人氣。
光復香港,時代革命

5個讚

呢類型消息係好好嘅借鑒 :baby_girl04_laugh:
一人一分力做旺個場 +Oil

:+1:t2: Add oil

多元化同高質post就得

1個讚

我地自己要每日上黎報到,仲有多回非政治post。

會既 只要我地努力

你好:wave:

我日日都有上

可能要去印度揾幫手,先可以多人過佢地

1個讚

其實呢度都算勁,短短唔夠一個月已經有咁大流量。

同以前拉隊走人唔同,今次係社會大環境推使,幾睇好呢度,除非自己做衰自己。

我已經遠離BK 一段時間,睇到無癮,只係睇到係FB 見有人推介,入黎八吓,咁就見到批舊網友:heart_eyes:,九秒九即刻注冊:rofl:

所以就算有冇呢度都唔係重點, BK 變成點,我已經一早無感覺,十幾年習慣都揻得走。:metal:t3:

入正題,呢個網站整得唔錯,user friendly, 依家慣咗日日上嚟八吓。:laughing:

如果可以改返有頭像圖片及可以改中文名,就very good la​:heart_eyes::heart_eyes:

4個讚

好同意~
黃應該係一種生活態度
已唔係單純講政治
呢度有d post 會研究點樣唔幫襯藍色代理買化妝品呀、邊d 凍肉鋪係黃既
唔錯呀 :heart:

3個讚