要呀⋯我聽日諗住出去睇文具,買完反黎分享
1個讚
路過開左戶
大家好
2個讚
你好
呢度開左一個月有咁嘅成績已經好好,個版面仲有好多野要改進,比D信心,之後會係高登同連登嘅翻版
5個讚
你好
唔洗多過,旺過佢就得
4個讚
每位bd會員,介紹朋友入來,好快會超越亡國。
我哋提升討論質素及可讀性就得,有麝自然香![]()
正解!
同感,所以幾忙都會上來留幾個言,希望用微小之力保持呢度的人氣。
光復香港,時代革命
5個讚
呢類型消息係好好嘅借鑒 
一人一分力做旺個場 +Oil
Add oil
多元化同高質post就得
1個讚
我地自己要每日上黎報到,仲有多回非政治post。
會既 只要我地努力
你好
我日日都有上
可能要去印度揾幫手,先可以多人過佢地
1個讚
其實呢度都算勁,短短唔夠一個月已經有咁大流量。
同以前拉隊走人唔同,今次係社會大環境推使,幾睇好呢度,除非自己做衰自己。
我已經遠離BK 一段時間,睇到無癮,只係睇到係FB 見有人推介,入黎八吓,咁就見到批舊網友
,九秒九即刻注冊
。
所以就算有冇呢度都唔係重點, BK 變成點,我已經一早無感覺,十幾年習慣都揻得走。
入正題,呢個網站整得唔錯,user friendly, 依家慣咗日日上嚟八吓。
如果可以改返有頭像圖片及可以改中文名,就very good la

4個讚
好同意~
黃應該係一種生活態度
已唔係單純講政治
呢度有d post 會研究點樣唔幫襯藍色代理買化妝品呀、邊d 凍肉鋪係黃既
唔錯呀 
3個讚