開左今年嘅第一次冷氣未

開左

日間見到小朋友玩到滿頭汗就開
夜晚有幫佢哋開,自己就冇

未。
屋企好大風,尋晚開風扇都要冚被。。

食飯時開咗一陣

前日已經開左

開左

開左了,我屋企好熱

開咗幾日了

一早開咗

今朝終於開左

未開,為咗環境好D,希望盡量頂住唔開

上星期已經開過

今日終於開咗,我本來想六月至開。老公話頂唔順

前日開始有開啦,好鬼熱,吳開冷氣訓吳到

開左喇,真係好熱

未呀,不過樓下開冷氣,搞到地板滴水,真係好慘

到!

尋晚開左, 但係臨訓覺前先開