開左今年嘅第一次冷氣未

未開。

今日頂唔順開左

開ed

開咗, 上星期最熱嗰幾日夜晚瞓覺開咗 :baby_girl12_tehe:

好耐之前已經開左第一次,可能屋企西斜熱D

開左喇
因為有一晚俾蚊咬

上一排好熱都開左~

之前無開,丫女成晚反黎反去
開左冷氣就成晚訓得好安隱

開左,阿囡好瞓啲

已經開左,間屋坐向本身比較熱
不過係傍晚要開
夜晚瞓覺有時其實風扇都ok

開左喇 呀女好怕熱 飲完奶就會成頭汗 下午唔開佢訓唔到會爆喊 :baby_girl05_idea:

極怕熱 幾日前開咗:hot_face:
今日已經over 30度 喺度諗八九月點算好:rofl::rofl:

我都係

開左好多日了

今晚開

開咗3晚,臨瞓先開

打算今晚開,:dog:怕熱瞓得唔好,即係我冇得瞓

開左,開始熱了

未啊我女人話嘥電喎

開左