開左今年嘅第一次冷氣未

尋晚真係太熱…開咗兩部風扇都頂唔順,阿女成身汗終於開咗第一次冷氣 :baby_girl08_think:

今晚食飯時開左啦,好熱頂唔住

今晚剛剛開, 好熱呀, 頂唔順.

已開,但都係下午時段,夜晚開風扇暫時夠涼。

未開

未開

開左啦,熱得滯會訓唔著…

幾日前已經開咗冷氣。

未呀,都只係開風扇,著背心。
坐定定都ok嘅,但一做家務就全身汗

開左啦~

未開

未開,我唔係好怕熱,但好怕凍:see_no_evil:

1個讚

開左
煮飯同食飯頂唔順要開

開左lu :baby_girl10_heart:

1個讚

我係環保罪人,有開

2個讚

今晚開齋

未開

未開
原因係…個隔塵網未洗
好懶

暫時長開風扇先

1個讚

未開

開左 n 日了 :baby_boy05_idea:

1個讚