尋晚真係太熱…開咗兩部風扇都頂唔順,阿女成身汗終於開咗第一次冷氣 
今晚食飯時開左啦,好熱頂唔住
今晚剛剛開, 好熱呀, 頂唔順.
已開,但都係下午時段,夜晚開風扇暫時夠涼。
未開
未開
開左啦,熱得滯會訓唔著…
幾日前已經開咗冷氣。
未呀,都只係開風扇,著背心。
坐定定都ok嘅,但一做家務就全身汗
開左啦~
未開
未開,我唔係好怕熱,但好怕凍
1個讚
開左
煮飯同食飯頂唔順要開
開左lu 
1個讚
我係環保罪人,有開
2個讚
今晚開齋
未開
未開
原因係…個隔塵網未洗
好懶
暫時長開風扇先
1個讚
未開
開左 n 日了 
1個讚