開始好熱啦~

唁會再涼返架啦,日日都成30度~長袖衫全部收埋曬啦~

1個讚

有啲擔心越黎越多人怕熱唔戴口罩:disappointed:

薄口罩都仲戴到,有D款3防勁厚真係戴唔到啦…

我返工就係戴勁厚嗰隻:see_no_evil:要搭地鐵太多人…
平時戴con, 因為疫情開始戴番眼鏡
但而家咁熱唔想再戴眼鏡喇…:see_no_evil:

又到我最唔喜歡嘅夏天:pensive:

未食五月糭,寒衣咪入櫳:relieved:

2個讚

真係人中出汗

五月頭已經成30度

仲要好曬!戴超加埋口罩真係好焗

6月1日先有得拎「有糭人」:joy:

戴埋口罩,焗到暈

1個讚

睇字都覺得你熱…

應該會KEEP住30+直到秋天,諗起有排熱><

我吾想熱住,未減肥成功呀

1個讚

本身好鍾意夏天
但要帶口罩真真係十級辛苦
岀街好似透唔到氣咁

真係好熱,街都唔想出,我仲要七月生,諗起都覺得辛苦

剛剛先收哂冬天衫

ME 2 :baby_girl06_shock:

到時頂唔順就沖涼啦,唔好1個月唔洗頭呀~最好生之前剪短D頭髮~

我個陪月話12朝先可以洗頭喎,希望埃得住啦,