開始好熱啦~

我都係咁焗戴con,再加防晒帽,心理上擋一擋咁。

1個讚

夏天戴口罩真係辛苦好多…
行快2步仲焗
不過都唔可以唔戴呀~

我都經歷過,我熱到日日沖凍水涼。

夏天大家真係買定把風扇仔,出街吹下~

一陣就吸左汗

木棉四圍飄唔會好涼啦!

頂唔順,將一半冬季放入櫳先

kf94可能會好焗

個女坐窗邊做功課,我想佢搽防曬

搬位得唔得?曬住做功課好辛苦…

焗到爆~