我都係咁焗戴con,再加防晒帽,心理上擋一擋咁。
1個讚
夏天戴口罩真係辛苦好多…
行快2步仲焗
不過都唔可以唔戴呀~
我都經歷過,我熱到日日沖凍水涼。
夏天大家真係買定把風扇仔,出街吹下~
一陣就吸左汗
木棉四圍飄唔會好涼啦!
頂唔順,將一半冬季放入櫳先
kf94可能會好焗
個女坐窗邊做功課,我想佢搽防曬
搬位得唔得?曬住做功課好辛苦…
焗到爆~