蘋果呢幾日嘅報導夠唔夠令你課金?
https://lih.kg/1997703
- 分享自 LIHKG 討論區
蘋果呢幾日嘅報導夠唔夠令你課金?
https://lih.kg/1997703
上年開始已經有2個月費account,而家贊助埋學生
打算返公司幫班cheap精同事訂埋
有課開!佢地冒險搵咁多猛料,要叫多啲身邊人支持!課埋壹傳媒
蘋果只要揭露真相,我幾時都支持。
佢地好多時啲料都好獨家
猛料
啲記者真是好叻好博
一定要支持
已訂閱一年支持
一開始就課金喇,實在唔想睇另外嗰啲新聞稿。
無埋蘋果,香港就真係變成一言堂喇
課左。仲有壹周刊同支持學生訂閱計劃
我都有贊助學生 
蘋果日報同壹週刊我都訂咗年費
訂左報紙, 會訂埋壹週
以前喺香港時訂開蘋果日報紙版,比奶奶睇嘅,自己再訂埋網上版
舊年搬返來美國後,keep 返香港訂開嘅,再加呢邊網上海外版
其實我並唔係太鍾意壹傳媒嘅報導手法,覺得佢哋有 d 譁眾取寵,但而家香港已經只剩佢一間未向中共低頭嘅傳媒,點都唔想佢冧埋,咁香港就再冇一間敢言嘅傳媒了
Me too
我週刊都未訂,唔可以消失的報章
點都支持, 一定要有地方發聲
你當我蘋果打手都好,蘋果真心唔死得
我都係咁諗, 所以先訂閱, 睇住連SCMP都染紅, 香港而家得返蘋果
其實蘋果某程度上應對translate 部分news 做英文
Same here