果小小錢當食小個茶餐已經可以幫到香港唯一一份民主報紙,為下一代吾睇洗腦新聞,我搵吾到個理由吾課金
不嬲月訂加實紙加讚助學生
一早課咗
Same view
1個讚
我以前好唔鐘意蘋果,什至想佢執笠,但自從返送中之後就開始支持佢,除咗佢就無乜傳媒夠膽爆政府黑警衰野,加上俾689針對,我怕佢唔頂得好耐
1個讚
已經課金,一直都支持
一向都有課金!
已課
仲有香港獨立媒體
1個讚
一家人有訂閱,壹周又訂,支持咗十幾份學生
2個讚
實紙支持
新聞有價
1個讚
轉訂埋年繳
1個讚
真係要支持,雖然我都唔係成日㩒入去睇新聞,因為fb,ig 已經好多資訊, 但係黃色媒體買少見少真係唔可以俾佢消失,請大家都支持埋撐學生睇蘋果 
1個讚
點賺助學生㗎?
1個讚
Day1就課左啦!
1個讚
以半價贊助一位同學一年的訂閱費只需$300 (原價$604.8)
4個讚
早就課了一年。
1個讚
好支持但未課金 
謝謝!課金了 
2個讚
9月開始訂閱,撐埋學生計劃,行過見有報紙會買份,仲訂閱埋壹週刊。
1個讚