蘋果呢幾日嘅報導夠唔夠令你課金

果小小錢當食小個茶餐已經可以幫到香港唯一一份民主報紙,為下一代吾睇洗腦新聞,我搵吾到個理由吾課金

不嬲月訂加實紙加讚助學生

一早課咗

Same view

1個讚

我以前好唔鐘意蘋果,什至想佢執笠,但自從返送中之後就開始支持佢,除咗佢就無乜傳媒夠膽爆政府黑警衰野,加上俾689針對,我怕佢唔頂得好耐

1個讚

已經課金,一直都支持

一向都有課金!

已課

仲有香港獨立媒體

1個讚

一家人有訂閱,壹周又訂,支持咗十幾份學生

2個讚

實紙支持 :baby_girl01_smile: 新聞有價

1個讚

轉訂埋年繳

1個讚

真係要支持,雖然我都唔係成日㩒入去睇新聞,因為fb,ig 已經好多資訊, 但係黃色媒體買少見少真係唔可以俾佢消失,請大家都支持埋撐學生睇蘋果 :baby_girl01_smile:

1個讚

點賺助學生㗎?

1個讚

Day1就課左啦!

1個讚

以半價贊助一位同學一年的訂閱費只需$300 (原價$604.8)

4個讚

早就課了一年。

1個讚

好支持但未課金 :baby_boy01_smile:

謝謝!課金了 :baby_girl04_laugh:

2個讚

9月開始訂閱,撐埋學生計劃,行過見有報紙會買份,仲訂閱埋壹週刊。

1個讚