你地身邊嘅藍絲多數係咩學歷?

我身邊D藍絲7成係中三或以下

我身邊啲藍都係學歷/收入較低。
有大學畢業嗰啲就係好封閉,只係識返工啲嘢,其他乜都唔識,連黑洞都問人响邊個國家名勝?
大氣層係咪只係澳洲有?:joy:

1個讚

其實2014佔中之後好多問題都冇解決過。
當初班學生讓返條橋出嚟比人返工、最後都係被迫清場。

所以今次班學生更加唔會退。

呢傢721、831仲未交代

多數年紀大啲 相對學歷係低啲 同埋性格係偏固執

全中

黑洞?

我覺得藍屍比較盟塞
盟塞嘅人多數係藍屍

Black hole

係,民怨係一 d 一 d 咁積落來嘅,政府要做嘅係疏導而唔係鎮壓,完全錯晒

2個讚

我身邊藍絲中五同大學學歷都有,佢地理據係影響佢地生活同打欄d野,但問佢721果d就係小問題。。。

點樣係名勝??R 爆頭?

1個讚

響自己地方,屁都唔敢放

2個讚

仲用返幾十年前果套咩?而家黃圈都唔比,已經好和理非,一係試下一人派$500 飲食券谷下佢覺得愛港愛國食肆,又唔做

藍絲多數小學程度,所以講極唔明