我身邊D藍絲7成係中三或以下
我身邊啲藍都係學歷/收入較低。
有大學畢業嗰啲就係好封閉,只係識返工啲嘢,其他乜都唔識,連黑洞都問人响邊個國家名勝?
大氣層係咪只係澳洲有?
1個讚
其實2014佔中之後好多問題都冇解決過。
當初班學生讓返條橋出嚟比人返工、最後都係被迫清場。
所以今次班學生更加唔會退。
呢傢721、831仲未交代
多數年紀大啲 相對學歷係低啲 同埋性格係偏固執
全中
黑洞?
我覺得藍屍比較盟塞
盟塞嘅人多數係藍屍
Black hole
係,民怨係一 d 一 d 咁積落來嘅,政府要做嘅係疏導而唔係鎮壓,完全錯晒
2個讚
我身邊藍絲中五同大學學歷都有,佢地理據係影響佢地生活同打欄d野,但問佢721果d就係小問題。。。
點樣係名勝??R 爆頭?
1個讚
響自己地方,屁都唔敢放
2個讚
係,民怨係一 d 一 d 咁積落來嘅,政府要做嘅係疏導而唔係鎮壓,完全錯晒
仲用返幾十年前果套咩?而家黃圈都唔比,已經好和理非,一係試下一人派$500 飲食券谷下佢覺得愛港愛國食肆,又唔做
藍絲多數小學程度,所以講極唔明