你地身邊嘅藍絲多數係咩學歷?

我想睇下多唔多得小學/初中學歷

乜都有wo,好難分

高學歷,唔少係世界級名大學出來,共通點係認為抗爭攪亂檔,大家安安穩穩搵錢咪好囉,政治嘅嘢理得佢

1個讚

其實又咁,如果777早d settle,大家一早生活如常啦

佢係黎搞ww3既囉

高學歷, 外國回流都有.

1個讚

早d settle,就唔會發生之後咁多事。警暴嘅底牌,可能有排都冇人發現

我身邊個藍絲係碩士

一係好高,一係好低,中三未畢業,我身邊低學歷藍絲佔9成,一個好高,就係得一個

9個讚

冇錯,6月9號100萬人出來,即使唔撤回,都應該即刻暫緩啦,但政府仲要強推二讀,咁先有612衝立法會同之後一連串嘅警暴以及抗爭,到最後林鄭都係要撤回,但時機已過,民憤已經積得好深,社會已經好撕裂,成件事林鄭嘅處理手法差到極,佢要負最大責任

1個讚

係,真心覺得香港人都係吃喝玩樂,大家有得食,有得返工咪好地地,係要攪到收唔到科…

1個讚

大部分係低學歷廢老,基本上我身邊啲高學歷嘅都係黃,我見啲香港回流,abc, cbc 都好黃,藍嘅高學歷通常都係佢地係外國都係痴開大陸人。但abc, cbc 等好多黃,可能因為華人近呢10年先大量湧去外國,啲當地土生土長嘅未俾佢地啲低等思想感染。

1個讚

大部分係低學歷,幫我整甲按摩啲大媽,店舖sales,文員仔,好多FTM,餐廳老闆,警嫂,消防。
高學歷都有一個醫生,而係香港嘅外國人好多都係藍,因為係公司高層,大陸人仍然好優待外國人,對佢地神咁拜

大中小都有
我發覺唔關事
係睇個人自唔自私,有無良知

6個讚

其實吾應該分學歴,低學歷都可以高質素,而10成藍c都係自私無腦兼自以為事

2個讚

我身邊藍既,多數低學歷
我爸媽小學畢業
有啲同事就中五畢業
有一個高學歷

藍低學歷有D因為畏懼性人格,服從話事人,相信(所謂)權威,衰D講有奴性,冇咁多分析能力

藍高學歷係既有利益者,只會諗自己點可以保持自己利益,唔好影響到佢就得

2個讚

係,識親D外國人都係藍,但是淺藍,理性D。他們也大多好憎美國! 回流abc/cbc有兩種,如果细個比人bully 過通常都藍藍地:sweat_smile:

勁多藍係移民外國既人
識人97前移民加拿大,但好藍,話中國點好點好
Hey…咁好你又移民? 你又唔回流大陸?
呢啲人心態勁奇怪:woman_shrugging:t2:

4個讚

全中