你地身邊嘅藍絲多數係咩學歷?

學歷唔sure,. 但通上衣食無憂果d

佢哋會覺得而家啲學生唔識中史搞到咁反中共
又話通識教壞人
明明佢哋自己好多中史又唔熟世史又唔熟
講邏輯又錯漏百出
或者根本本身對某件事物認知有誤差
例如將「法治」直接理解等同為「維持治安」(i.e. rule by law)
而唔明/唔知「法治」(i.e. rule of law)係指執法者(e.g. 法庭乃至警隊)獲政權授權,以法律不偏不倚、一視同仁咁讓違法者就其行為負上責任
我覺得呢樣係黃/藍之間其中一個最大分歧
亦係點解如果唔明或唔承認法治同三權分立係香港最核心價值嘅人
思想上好容易將香港過往幾十年嘅成功訴諸於係大陸俾香港嘅「好處」
(某程度上都係嘅
香港嘅優勢在於(過去)同大陸完全唔同 – 有國際承認嘅司法獨立
可惜某 d 人自私享受完呢 d 好處後
將個爛攤子留返晒俾香港嘅下一代…)
幫佢哋釐清個錯誤又淨係話我唔知/我唔識/我唔講政治
總知我見到見到就係咁咁咁…

所以黃嘅更應熟讀中共史、毛語錄
同佢哋鬥藍

其實個人嘅質地都唔關高唔高學歷事,讀名校、搵到錢,唔代表識諗嘢,唔自私。
相反我都識唔少基層低學歷嘅黃絲。

其實學歷就高低都有。但大部分藍絲係睇錢比較重那班人。
我有個藍絲親戚做大陸人生意,佢FB影左一大疊金牛,然後話唔明D黃絲諗乜,點解要同D錢過唔去

大學畢業或以上程度。
有很多算係成功人士/半退休狀態/已上岸不用憂柴憂米。

勁!!

而家肺炎冇生意做,佢地就冇得鬥氣啦

跟住佢地會話"而家時代唔同左啦。要將眼光放遠D…睇下中國o既發展,唔好咁偏激…":unamused:

1個讚

又嚟用支付寶好先進,好多高樓大廈呢d 偉論…我寧願佢少d豆腐渣工程好過

好極端

一係收成期或同大6做生意,已到高位,怕人影響佢地收成/利益

一係低下階層,思想單純,怕手停口停又易比洗腦

1個讚

我身邊中三程度以絕大部份藍,高學歷既黃VS藍,就7:3。高學歷藍人係因為收成期,抗爭「左」住佢享受生活。

大家睇民調就知道,大部分藍絲系低學歷。

基本上年紀越大,學歷越低,藍絲機會越高。

呢個有機會系同思考能力有關。 :baby_girl01_smile:

因為好多都享受緊福利嘛…試下話公屋限住十年要走呀?拆樓都有份

d友仔住公屋養狗都咁大反應,果時根本自己唔守規在先

我識一個藍c,好proud of 自己係藍c,但一有著數例如HKTVmall平口罩,或者想叫黃c朋友攞折扣,即刻會吾記得左平日有幾憎王維基同我地D黃c朋友,個人又自私又貪心又充大頭鬼,我見呢D係好多藍c嘅共通點

我身邊大部份藍絲,喜歡諉過於人
有一個生意失敗
就賴咗去佔中,另一個就頼咗去社會運動
一個係開小食店,佔中前經過他鋪頭
已經發現員工多過客
一個賣飾物,又唔開IG FB page
唔與時並進…又頼社會運動

藍屍唔一定低學歷,有樣野叫做高分低能:smirk:
政府高官都係考試高分勁腦殘,
聽講柒婆讀書科科100分,你睇佢今日搞乜 :baby_girl02_angry:
好似羅局長都話test過IQ爆棚:yawning_face:
另外有班買學歷嘅更不知所謂:face_with_symbols_over_mouth:

咩學歷都有
共通點是外國 passport holder, 仔女外國讀書 or 係hk讀 is

我老豆係黃,小學畢業
我老爺係藍,碩士學位

但氣質似掉轉多啲
老豆有書卷味,冇學歷但有見識,雖然唔識英文又唔識科技,但溫文有禮又開放

2個讚

FB識一個藍,差唔多40歲,但小學程度。
冇錯的確差唔多40,正常香港人40歲應該起碼中三中五,但佢係小學畢業。
原本做sales,月入三萬,因為示威搞到佢要做看更,月入15K。
因為覺得示威者搞到佢哋無咗份工,所以討厭示威者。
除非體力勞動個D(例如:清潔、信差、工廠、派報紙),根本冇公司要小學畢業。
覺得大陸經濟好好,又唔學下普通話北上搵食。
要搵D精神毒藥(例如港人講地)去滿足自己諗法,港台、now、有線全部假新聞。
出面無人認同就網上世界9up,講D嘢以為眾人皆醉我獨醒,先前先話有個女士被黑警要求除裙嘅新聞係假。

仲識一個,老公係牙醫,個仔係三大其中一間讀,成日話大學生學壞晒,打警察唔啱。