學歷唔sure,. 但通上衣食無憂果d
佢哋會覺得而家啲學生唔識中史搞到咁反中共
又話通識教壞人
明明佢哋自己好多中史又唔熟世史又唔熟
講邏輯又錯漏百出
或者根本本身對某件事物認知有誤差
例如將「法治」直接理解等同為「維持治安」(i.e. rule by law)
而唔明/唔知「法治」(i.e. rule of law)係指執法者(e.g. 法庭乃至警隊)獲政權授權,以法律不偏不倚、一視同仁咁讓違法者就其行為負上責任
我覺得呢樣係黃/藍之間其中一個最大分歧
亦係點解如果唔明或唔承認法治同三權分立係香港最核心價值嘅人
思想上好容易將香港過往幾十年嘅成功訴諸於係大陸俾香港嘅「好處」
(某程度上都係嘅
香港嘅優勢在於(過去)同大陸完全唔同 – 有國際承認嘅司法獨立
可惜某 d 人自私享受完呢 d 好處後
將個爛攤子留返晒俾香港嘅下一代…)
幫佢哋釐清個錯誤又淨係話我唔知/我唔識/我唔講政治
總知我見到見到就係咁咁咁…
所以黃嘅更應熟讀中共史、毛語錄
同佢哋鬥藍
其實個人嘅質地都唔關高唔高學歷事,讀名校、搵到錢,唔代表識諗嘢,唔自私。
相反我都識唔少基層低學歷嘅黃絲。
其實學歷就高低都有。但大部分藍絲係睇錢比較重那班人。
我有個藍絲親戚做大陸人生意,佢FB影左一大疊金牛,然後話唔明D黃絲諗乜,點解要同D錢過唔去
大學畢業或以上程度。
有很多算係成功人士/半退休狀態/已上岸不用憂柴憂米。
勁!!
而家肺炎冇生意做,佢地就冇得鬥氣啦
跟住佢地會話"而家時代唔同左啦。要將眼光放遠D…睇下中國o既發展,唔好咁偏激…"![]()
又嚟用支付寶好先進,好多高樓大廈呢d 偉論…我寧願佢少d豆腐渣工程好過
好極端
一係收成期或同大6做生意,已到高位,怕人影響佢地收成/利益
一係低下階層,思想單純,怕手停口停又易比洗腦
我身邊中三程度以絕大部份藍,高學歷既黃VS藍,就7:3。高學歷藍人係因為收成期,抗爭「左」住佢享受生活。
大家睇民調就知道,大部分藍絲系低學歷。
基本上年紀越大,學歷越低,藍絲機會越高。
呢個有機會系同思考能力有關。 
因為好多都享受緊福利嘛…試下話公屋限住十年要走呀?拆樓都有份
d友仔住公屋養狗都咁大反應,果時根本自己唔守規在先
我識一個藍c,好proud of 自己係藍c,但一有著數例如HKTVmall平口罩,或者想叫黃c朋友攞折扣,即刻會吾記得左平日有幾憎王維基同我地D黃c朋友,個人又自私又貪心又充大頭鬼,我見呢D係好多藍c嘅共通點
我身邊大部份藍絲,喜歡諉過於人
有一個生意失敗
就賴咗去佔中,另一個就頼咗去社會運動
一個係開小食店,佔中前經過他鋪頭
已經發現員工多過客
一個賣飾物,又唔開IG FB page
唔與時並進…又頼社會運動
藍屍唔一定低學歷,有樣野叫做高分低能
政府高官都係考試高分勁腦殘,
聽講柒婆讀書科科100分,你睇佢今日搞乜 
好似羅局長都話test過IQ爆棚
另外有班買學歷嘅更不知所謂
咩學歷都有
共通點是外國 passport holder, 仔女外國讀書 or 係hk讀 is
我老豆係黃,小學畢業
我老爺係藍,碩士學位
但氣質似掉轉多啲
老豆有書卷味,冇學歷但有見識,雖然唔識英文又唔識科技,但溫文有禮又開放
FB識一個藍,差唔多40歲,但小學程度。
冇錯的確差唔多40,正常香港人40歲應該起碼中三中五,但佢係小學畢業。
原本做sales,月入三萬,因為示威搞到佢要做看更,月入15K。
因為覺得示威者搞到佢哋無咗份工,所以討厭示威者。
除非體力勞動個D(例如:清潔、信差、工廠、派報紙),根本冇公司要小學畢業。
覺得大陸經濟好好,又唔學下普通話北上搵食。
要搵D精神毒藥(例如港人講地)去滿足自己諗法,港台、now、有線全部假新聞。
出面無人認同就網上世界9up,講D嘢以為眾人皆醉我獨醒,先前先話有個女士被黑警要求除裙嘅新聞係假。
仲識一個,老公係牙醫,個仔係三大其中一間讀,成日話大學生學壞晒,打警察唔啱。