藍絲同紅媒又話今日有炸彈嘅?

炸彈去咗邊??
至叻老屈人同製造恐慌:thinking::thinking::thinking:

3個讚

最叻就係吹水~唔係d黑警又點借機呃OT~

嚇到啲藍絲唔敢出街:face_with_hand_over_mouth:

賊喊捉賊,
又呃OT,成班呃錢怪⋯⋯

全靠驚方今日傾全力出動保護商店驅散暴徒,
咋。

太多黃絲睇住,暴徒始祖做唔到野

唔係堆忠_勇毅,高調出巡,
你哋班香港人仲可以行街咩?

全部炒車:rofl:

全部假新聞:joy::joy::joy:

而家又話講黎緊星期一要攪考DSE班考生

炸魚旦下嘛??

2個讚

零分,重作:grin::grin:圖片

3個讚

成日老作:sweat_smile:都好,內地人見到以為香港好唔太平,唔好落嚟

驚呀

問你知驚未?:grin::grin:

最好笑係啲藍絲gp,不停瘋傳叫人唔好出街:rofl::rofl:

驚到頭先食完飯又去左食甜品,肥死

最好唔好落黎

感覺上佢地想用輿論推到香港人同勇武/任何黃色行動割蓆,即係「因為勇武/黃營有行動,所以黑警要出嚟打人捉人;所以市民冇得去商場,商場冇得做生意」,帶出「只要乖乖地做返青蛙慢慢被煮熟,就可以俾少少自由你(等你變做奴隸個過程舒服少少咁)」。而且喺武漢肺炎有好轉嘅時候做呢,就可以spin咗個經濟差嘅責任去社運度,誤導受武肺影響嘅人,令佢地漸漸忘記本身個問題源頭係中國隱瞞疫情+港共唔封關。

其實今次社運出現係因為港共一意孤行,冇理到市民意見(陳同佳明明可以做單次引渡),然後市民6.9出嚟反對,接住係6.12警權過大,用不合理嘅武力鎮壓示威,6.16大量市民出嚟抗議,要求撤回送中條例+調查黑警暴行。但港共同黑警一次又一次濫用法律俾佢地嘅權力,用灰色地帶去侵害市民應有嘅人權。市民不甘被如此極權之政府統治,先變成咁多派黃營去反對政府。「攬炒」明明就係政府搞出嚟,只係佢地冇明言呢2個字。依加港共仍然不斷剝奪香港人本來一直有嘅權利,香港人仲有退路咩?黑警家下仍然係亂咁定義法律,禁錮人,恐嚇人,施行酷刑,騎劫消防/救護/食環/海關/地政/社會福利署等部門,強行要求佢地配合自己去亂執法/掩飾自己罪行。香港人要求撥亂反正,唔係應該架咩?

太長氣…總之呢,班藍嘅同紅嘅講咩都唔會改變到「港共+黑警出賣香港人,攬炒香港前途」呢個事實 :baby_girl02_angry:

4個讚

我今日真係見到黑暴,成隊著住黑警制服毅進仔係條街到巡,製造社會不安咪佢地囉:roll_eyes:

2個讚