炸彈去咗邊??
至叻老屈人同製造恐慌


最叻就係吹水~唔係d黑警又點借機呃OT~
嚇到啲藍絲唔敢出街![]()
賊喊捉賊,
又呃OT,成班呃錢怪⋯⋯
全靠驚方今日傾全力出動保護商店驅散暴徒,
咋。
太多黃絲睇住,暴徒始祖做唔到野
唔係堆忠_勇毅,高調出巡,
你哋班香港人仲可以行街咩?
全部炒車
全部假新聞![]()
![]()
![]()
而家又話講黎緊星期一要攪考DSE班考生
炸魚旦下嘛??
零分,重作![]()
![]()

成日老作
都好,內地人見到以為香港好唔太平,唔好落嚟
驚呀
問你知驚未?![]()
![]()
最好笑係啲藍絲gp,不停瘋傳叫人唔好出街![]()
![]()
驚到頭先食完飯又去左食甜品,肥死
最好唔好落黎
感覺上佢地想用輿論推到香港人同勇武/任何黃色行動割蓆,即係「因為勇武/黃營有行動,所以黑警要出嚟打人捉人;所以市民冇得去商場,商場冇得做生意」,帶出「只要乖乖地做返青蛙慢慢被煮熟,就可以俾少少自由你(等你變做奴隸個過程舒服少少咁)」。而且喺武漢肺炎有好轉嘅時候做呢,就可以spin咗個經濟差嘅責任去社運度,誤導受武肺影響嘅人,令佢地漸漸忘記本身個問題源頭係中國隱瞞疫情+港共唔封關。
其實今次社運出現係因為港共一意孤行,冇理到市民意見(陳同佳明明可以做單次引渡),然後市民6.9出嚟反對,接住係6.12警權過大,用不合理嘅武力鎮壓示威,6.16大量市民出嚟抗議,要求撤回送中條例+調查黑警暴行。但港共同黑警一次又一次濫用法律俾佢地嘅權力,用灰色地帶去侵害市民應有嘅人權。市民不甘被如此極權之政府統治,先變成咁多派黃營去反對政府。「攬炒」明明就係政府搞出嚟,只係佢地冇明言呢2個字。依加港共仍然不斷剝奪香港人本來一直有嘅權利,香港人仲有退路咩?黑警家下仍然係亂咁定義法律,禁錮人,恐嚇人,施行酷刑,騎劫消防/救護/食環/海關/地政/社會福利署等部門,強行要求佢地配合自己去亂執法/掩飾自己罪行。香港人要求撥亂反正,唔係應該架咩?
太長氣…總之呢,班藍嘅同紅嘅講咩都唔會改變到「港共+黑警出賣香港人,攬炒香港前途」呢個事實 
我今日真係見到黑暴,成隊著住黑警制服毅進仔係條街到巡,製造社會不安咪佢地囉