虐兒警察被捕

網上流傳一段懷疑虐兒片段,消息指一名警員涉案被捕。

網上流傳片段,一名男子以粗口斥責兒子,又對他拳打腳踢。消息指警方今日下午拘捕一名警員,涉嫌對所看管兒童或少年人虐待或忽略,案件交由港島總區虐待兒童調查組跟進調查。

1個讚

終於拉咗?早幾個鐘睇新聞仲係話事發兩日仲未拉,蘋果去信希望警察嗰邊有回覆

唔知會唔會告

沒事兒,咁高尚情操,訓斥下冇事!

2個讚

拉咗是基本動作,真係告先算

所以大家要繼續關注,記者要繼續跟進

其實,要先關注此案社署有冇當虐兒,如只當一般管教問題跟進,就不一定告或就算告都告唔入!

做下戲啫,唔信有事

1個讚

感覺只是做場戲,我唔會奢望告得入,幾多警察「警暴」都未有調查,呢d「家暴」只是小兒科。

只希望太太和小朋友,將來唔需要再活係呢個人既家暴之下。習慣使用暴力既人,永遠都會以暴力解決問題。:pensive:

1個讚

拉左啫 離定罪仲有好遠

拉左米又放。

1個讚

以為捉個細轉移視線咁陶x就冇事?!

大家要follow住呀
唔好咁快忘記左佢

正常Y
訓斥下 咪得囉

轉個頭又升職,好似撞人個交通警咁 :baby_girl02_angry:

2個讚

呢個好似都係交通警
仲要運動期間成日前線

跟據e家黑警做法聽日個仔同老婆就會被補,被控襲警,非法集結,暴動罪…

又係自己人查自己人,反而佢老婆仲危險

問下佢點樣生 D 正宗垃圾 出黎 ?
呢 d 米 垃圾既始祖!:rage:

個小朋友好似已被虐待咗三年嘞, 太可憐了, 個老豆根本唔係人, 應要嚴懲