BK當無事
拉完轉過頭咪放,當無事發生。
冇人可以凌駕於法律之上
保釋左啦
咪就係!都係個細佬仔嘅錯,如果唔係佢曳,個老豆就唔會打佢,係佢帶咗好大壓力比佢老豆,攪到社會亂晒大龍,總之就係個細佬仔嘅錯⋯⋯(下刪一萬字)! 打人果個無錯!
現眼報
預左喇~ 未有好嚴重傷痕,可以自簽保釋 自己友嘛