虐兒警察被捕

BK當無事

拉完轉過頭咪放,當無事發生。

冇人可以凌駕於法律之上 :rofl::rofl::rofl:

保釋左啦 :baby_boy02_angry:

咪就係!都係個細佬仔嘅錯,如果唔係佢曳,個老豆就唔會打佢,係佢帶咗好大壓力比佢老豆,攪到社會亂晒大龍,總之就係個細佬仔嘅錯⋯⋯(下刪一萬字)!
打人果個無錯!

現眼報

預左喇‌~ 未有好嚴重傷痕,可以自簽保釋
自己友嘛