其實大家身邊已有好多野生動物,例如雀鳥,近來除左嘈生晒個幾種,仲有一定見過麻雀,呢排仲有好多燕子。
1個讚
如果天氣好,我附近個公園,會有好多鴿聚集,平日冇咁多人,啲鴿會有幾隻响個水池旁邊淺水位沖涼
蝙蝠 - 飛咗入屋走入櫃桶,我唔覺意揸咗佢一下,之後飛咗
行山 見過 蛇,馬騮仔,野豬,蜥蜴,松鼠。
1個讚
海豚、海豹、企鵝、袋鼠、樹熊、鯨魚、箭豬、
全部都係 日本 和 澳洲 見過。
係香港嘅就⋯⋯海豚、野豬、蟒蛇、鯨魚、蝙蝠。
無寫錯係⋯⋯鯨魚。
係香港出海釣魚時出現嘅。
1個讚
鯨魚?
大條嗎?我喺西貢碼頭見過幾次魔鬼魚,仲有一生人只見過一次超大隻,半個人的透明水母。
係果洲群島釣魚見到鯨魚仔⋯⋯大概廿幾呎長
魔鬼魚係西貢,我見過大嘅「酒樓12人枱」咁大條
嘩嘩嘩你好Lucky呀!鯨魚都見到,仲要見到咁大魔鬼魚,我見嘅都喺炒餸生鐵鑊size咋
您咁講…令我諗起王祖藍
之前忘記咗講中華白海豚!好多年前出海睇。
新年嘅時候,去咗外國過年,當其時落緊雪,backyard 見到兩隻松鼠喺度跳黎跳去
1個讚
ME TOO. 北海道
1個讚
我有次去旅行,有個類似動物園地方,有間夜間生物房,我勁後悔入去,勁多勁多蝙蝠


飛來飛去,我勁近見到之後就怕蝙蝠
1個讚
佢有一年台慶份隻鵰, 樂少姐笑到合唔埋口.
因為動物園俾食生肉佢食
睇落好血腥![]()
我都想睇![]()
原來香港水域有鯨魚
真想見一次
有次半夜返屋企, 見到有隻黃驚跳出嚟。
我住鄉村地方
1個讚
蛇喺香港係真係好常見
見過箭豬
果子狸
野豬
近日港島區----松鼠
猴子已太普遍,民居附近常見
成隻蜘蛛咁![]()
