您地見過乜嘢野生動物?

其實大家身邊已有好多野生動物,例如雀鳥,近來除左嘈生晒個幾種,仲有一定見過麻雀,呢排仲有好多燕子。

1個讚

如果天氣好,我附近個公園,會有好多鴿聚集,平日冇咁多人,啲鴿會有幾隻响個水池旁邊淺水位沖涼

蝙蝠 - 飛咗入屋走入櫃桶,我唔覺意揸咗佢一下,之後飛咗

行山 見過 蛇,馬騮仔,野豬,蜥蜴,松鼠。

1個讚

海豚、海豹、企鵝、袋鼠、樹熊、鯨魚、箭豬、
全部都係 日本 和 澳洲 見過。

係香港嘅就⋯⋯海豚、野豬、蟒蛇、鯨魚、蝙蝠。
無寫錯係⋯⋯鯨魚。
係香港出海釣魚時出現嘅。

1個讚

鯨魚?:cold_sweat: 大條嗎?我喺西貢碼頭見過幾次魔鬼魚,仲有一生人只見過一次超大隻,半個人的透明水母。

係果洲群島釣魚見到鯨魚仔⋯⋯大概廿幾呎長

魔鬼魚係西貢,我見過大嘅「酒樓12人枱」咁大條

嘩嘩嘩你好Lucky呀!鯨魚都見到,仲要見到咁大魔鬼魚,我見嘅都喺炒餸生鐵鑊size咋

您咁講…令我諗起王祖藍

之前忘記咗講中華白海豚!好多年前出海睇。
新年嘅時候,去咗外國過年,當其時落緊雪,backyard 見到兩隻松鼠喺度跳黎跳去

1個讚

ME TOO. 北海道

1個讚

我有次去旅行,有個類似動物園地方,有間夜間生物房,我勁後悔入去,勁多勁多蝙蝠:nauseated_face::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:飛來飛去,我勁近見到之後就怕蝙蝠

1個讚

佢有一年台慶份隻鵰, 樂少姐笑到合唔埋口.

因為動物園俾食生肉佢食
睇落好血腥:fearful:

我都想睇:scream_cat:

原來香港水域有鯨魚
真想見一次

椰子蟹

2個讚

有次半夜返屋企, 見到有隻黃驚跳出嚟。
我住鄉村地方

1個讚

蛇喺香港係真係好常見
見過箭豬
果子狸
野豬
近日港島區----松鼠
猴子已太普遍,民居附近常見

成隻蜘蛛咁:scream: