您地見過乜嘢野生動物?

我見過:

  • 野豬;
  • 馬騮, 有一次响衛徑5段見到佢向引水道下面,好大隻,手臂好粗,至少4尺高;
  • 蛇, 最記得系係向鳳凰徑5段見到條好長好粗嘅網蛇向我前面慢慢路過(感覺上我企咗响到至少等咗半分鐘),真係嚇到呆咗.

野豬同埋馬騮,蛇未見過
其實蛇喺香港係咪真係好常見?

1個讚

野豬>成日見
馬騮>成日見
松鼠>成日見
鸚鵡>間中見

1個讚

松鼠未見過呀!係咪好打耳架?:heart_eyes:

喺呀!好多公園都有,多數幾隻幾隻咁出現,跳得好高好快,好得意

2個讚

屋企樓下見過松鼠,我仲以為睇錯

2個讚

松鼠 - 係港大, 香港公園見到
箭豬 - 黃昏係山頂見到, 好大隻, 好長既刺, 好恐怖。
反而野豬無見過。
水蛇 - 係小溪見過

2個讚

有人話香港有黃“驚”,似細細小鹿咁,要好有緣先見到(只在報紙見過)

1個讚

松鼠:chipmunk:
野兔、熊、狐狸

1個讚

野豬、松鼠、馬騮。

野人以前都見唔少。:rofl::rofl::rofl:

1個讚

請問你地d小小表情圖喺邊搵到架?

試過一年見過4次,
二次見响五桂山(其中一次係紅脖游蛇);
一次响青山腹地
一次就係鳳凰經五段嗰條大網蛇:cold_sweat:

1個讚


㩒「地球」粒制(一、二吓)就見到:sweat_smile:

狐狸都見過,n 年前去北海道旅行, 係登別間旅館附近見到兩隻白狐, 好靚, 感覺好神奇。

1個讚

最怪我見過有一次有個男人人著哂成套老西、打呔同著皮鞋响茅湖仔山涼亭,把口擔住支煙上五桂山:joy:

松鼠就响全鐘茶具博物館對出棵樹同澳門嘅大潭山散步時就見過

熊同弧狸就未見過

在香港見過野生豹貓

早幾年,我親戚夜晚响柯士甸山道見過有箭豬,
我就未見過。

有冇人養㗎?

:joy::laughing: 我真喺…out
tkssss

1個讚