豹貓~周慧敏養果d嗎?
松鼠
馬騮
Raccoon
1個讚
箭豬有幾大隻?係咪真豬咁嘅size?我一直以為係寵物size
去Tasmania見過devil, wombat. 當然仲有白袋鼠!佢地都好得意,但devil係食肉有攻擊性的。
2個讚
松鼠
馬騮
1個讚
喺香港見到既:
野豬(一家大細) —馬𩣑山山腳見到
松鼠 —堅道 搭23號返港大見過幾次
鷹 —細個喺屋企窗口望到佢飛到好近 超大隻
得三種 
外國就袋鼠 樹熊 海豹 松鼠 鴨 天鵝 呢啲唔罕見
1個讚
Devil 個樣真係好得意
但見佢食野就安已不![]()
小豬咁, 連刺有2呎×3呎, 不過我覺得好核突, 黑黝色, 啲刺好長, 灰白色, 整體幾恐怖。
香港見野豬,松鼠,青蛇。
外國見松鼠,moose, raccoon. Deer
1個讚
點解佢食嘢你不安?![]()
見過好多種,最難忘係狐狸,因為佢哋會啤人嘅


1個讚
野豬,十幾尺長既大網蛇
1個讚
野豬 — 屋苑後山成日見,仲要一家大細
松鼠—真係周街都係,留意下樹就見到
箭豬 — 果日去山頂公園自拍大肚相,見到佢出黎食草
蝙蝠 — 其實夜晚好多時見飛過嘅黑影都係蝙蝠,最正有次原來有隻飛左入屋,好彩我見唔到,但第二朝我老豆先問我昨晚番到屋企時隻野飛走左未?我問咩野呀?佢先講有蝙蝠入過屋
不過放心,香港大部分係果蝠,唔咬人嘅
1個讚
鷹都見過一次,佢企响舊公司我後面隻窗出面,當時見到佢其中一隻腳趾甩咗隻瓜流緊少少血。
轉頭就飛走見咗
係,好大隻。果日下午3點幾4點,可能睡醒找野食。只見過一次
1個讚
在山邊爬緊樹,應該無人養掛
1個讚
上次响 砵甸乍山郊遊徑見到有人餵兩隻野豬BB.
(因為人樣cut 咗幅相)
近距離見過蝙蝠,成隻老鼠咁

1個讚
羊同牛 
1個讚
我响下白泥都見過羊,
嗰一群係俾人飼養