[陰謀論]屠輝係咪要做第1個condom

睇完蘋果爆陶輝單野,有一個諗法,政府係咪想推第1隻condom出來平息一下民憤,為9月選舉降温同比外國一啲交代:

  1. 美國政府或歐洲呢個月開始對香港明確咁有出聲,政府必定要做啲野去穩定外國嘅情緒,推屠輝出來降下民憤,令香港來緊1周年嘅抗爭活動少啲激烈場面,咁外國都可以少啲出聲;

  2. 政府唔可以同狗隊割席,但又要揾警暴嘅落台階,而家推出一隻condom,扮做下野,以示自己公正嚴明,順便將所有野都推晒比佢,令到下面啲散仔唔使驚被清算,穩定軍心,做到一舉兩得;

  3. 屠輝絕對係首選condom,屠輝係612嘅指揮官之一,果日行動導致之後一系列警暴,警民關係破裂,要修補關係,警暴呢個問題一定要揾人孭;二來佢係外國人,香港始終係香港人主場,所以點都會排外,而且中共都想盡快整走仲係警隊入面嘅外藉指揮官;

以上係我理想中嘅亂嗡,無任何根據 :baby_girl12_tehe:
現實係我覺得警暴只會更明目張膽,打壓更加壓重,香港成為下一個新疆

3個讚

我希望係PK燈出黎祭旗多D

7個讚

日日爆小小…証明蘋果收左唔少料…

呢個陶輝只係馬前卒…死十個當五傷,期待真正大佬落馬既一日

6個讚

佢都做到助理處長,對上好似就係PK鄧?

其實係因為住寮屋就要燉冬姑?
定係開私人公司要燉冬菇?

元朗黑夜…肯定有更高高層,一層一層咁壓落黎鄉、黑、警、政咁合作先咁無法無天

一個都不能放過,知情不報都要受靶

2邊都有機會 :baby_girl04_laugh:

佢哋推陶輝去死,
唔驚趕狗入窮巷,反咬佢哋咩⋯⋯

蘋果呢張圖答到你
oLsMYTB

5個讚

咁樣Condom法,唔接受,無得借題發揮,要搵佢際旗就掛正旗號,而唔係告佢用官地囉

4個讚

呢單嘢同警暴扯唔上關係,我諗鬧得黑警嘅人無三萬隻齊清算都唔罷休。

4個讚

絶對係

ICAC應該話會主動調查,然後班黑警就話ICAC調查緊唔作回應,睇死佢地會咁拖法

  • 其實,呢單野可以好大件事,如果你記得曾特首東海花園單野,如果有心做佢,佢可以隨時俾人告官職人員行為不當。
  • 另外,一間公司有冇運作係可以睇間公司嘅戶口,並唔係睇有冇做過生意同有冇收/發價單。至少佢間公司個網站有介紹産品,但係又冇講到幾年後(等佢退休先)開始做生意。跟本唔似退休後先運作。
  • 公務員(由其咁高職位)開公司做兼職/做生意,需唔需要上報及公務員事務局有冇申請及批准?就算佢話只係持有部份股份,都仲要睇埋佢係唔係持有最大股份股東.
1個讚

就咁一件屠輝唔會收貨,我要一個都不能少

5個讚

我覺得以呢個政府同呢個警務處
多數都係話無問題無事要包容唔完美但可接受…

律政師成身屎都未有事…

1個讚

根本兩回事,不存在可以用來降下民憤的講法。

香港人不是情緒主導,我地係對事不對人,我地不是針對全香港警察,我地係針對「警暴」呢個問題。一日抽唔出害群之馬,一日警方仲係回避,香港人都不會忘記。

如果陶係犯法,就係犯法,絕對不會因爲佢犯法,香港人就不再追究警暴。

5個讚

講咗噤多個月都仲未成立獨立調查委員會

次次都係咁架啦!

講得啱!
拉晒所有黑手高層同前面打得好興奮嘅所有人先好講!