多數推老婆送死,一係搵一大堆藉口,現時黑警藉口比天外飛仙重勁,講都唔會有人信,但講咗就無事
睇返鄭若嬅既情況,就會大約估到陶輝最後有冇事
揸車撞人嗰個警員都可以升職,
咁你又會覺得有冇事
點都犯法![]()
WHY NOT BOTH 
感覺單黑材料算係碎粒,未必拉倒佢下來
其實,都唔知係咪班popo想趕走哂d鬼佬,然後自己上位 
成班popo跟本都係冇人性,自己爆爆料俾傳媒一d唔奇。
呢單嘢好睇過宮心計


咗噤多
連個咩獨立檢討委員會到而家都唔敢出,點會成立獨立調查呢?
咁就要睇吓果两位不知所謂的劣政屍同PK 黑警呀頭又用咩藉口同佢解圍喇!
亦都有可能如你所言,揾屠輝祭旗,咁就有藉口換另一個忠貞愛國嘅百分百蝗人替任了
感覺宜家根本唔會搞佢地班popo 做乜都得

其實,都唔知係咪班popo想趕走哂d鬼佬,然後自己上位
係喎,入面可能爭餐死,各環頭互篤!
如果佢係condom應該連藍報eg白粉星島都一齊報
依家似係蘋果自己查到
仲要個記者都俾狗咬
不過我同意佢做condom好適合
你知啦中國人連香港台灣人都接受唔到
點肯俾個高層人外國人做
按popo同正苦一向處事方式, 根本唔會有人落案, 最終不了了之啦, 佢地會不回應, 等第二件事出來琴住呢單野便算, 正如721同831一樣, 無獨立調查, 呢世都好難有真相
突然醒起,而家咪話有個虐兒既,分分鐘到時做場大龍鳳轉移視線,咁陶輝就冇壓力喇。
根本兩回事,不存在可以用來降下民憤的講法。
香港人不是情緒主導,我地係對事不對人,我地不是針對全香港警察,我地係針對「警暴」呢個問題。一日抽唔出害群之馬,一日警方仲係回避,香港人都不會忘記。
如果陶係犯法,就係犯法,絕對不會因爲佢犯法,香港人就不再追究警暴。
非常認同妳
不過
啲nanci就會就最近嘅popo問題覺得popo好慘
可能又會去應援下啲popo
請下佢地食野買花打氣
其實係因為住寮屋就要燉冬姑?
定係開私人公司要燉冬菇?
好多條罪
寮屋
出租
私人公司 etc…
2016 已有人投訴呢間屋, 但未有處理
BOTH
慢慢來![]()
![]()
![]()
![]()
唔好急,最緊要快
唔出奇。佢係英國鬼,中央一定唔會要求保佢。