[陰謀論]屠輝係咪要做第1個condom

多數推老婆送死,一係搵一大堆藉口,現時黑警藉口比天外飛仙重勁,講都唔會有人信,但講咗就無事

睇返鄭若嬅既情況,就會大約估到陶輝最後有冇事

2個讚

揸車撞人嗰個警員都可以升職,
咁你又會覺得有冇事

1個讚

點都犯法:joy:

WHY NOT BOTH :baby_boy10_heart:

感覺單黑材料算係碎粒,未必拉倒佢下來:expressionless:

其實,都唔知係咪班popo想趕走哂d鬼佬,然後自己上位 :baby_girl08_think:
成班popo跟本都係冇人性,自己爆爆料俾傳媒一d唔奇。
呢單嘢好睇過宮心計:rofl::rofl::rofl:

連個咩獨立檢討委員會到而家都唔敢出,點會成立獨立調查呢?

咁就要睇吓果两位不知所謂的劣政屍同PK 黑警呀頭又用咩藉口同佢解圍喇!
亦都有可能如你所言,揾屠輝祭旗,咁就有藉口換另一個忠貞愛國嘅百分百蝗人替任了

1個讚

感覺宜家根本唔會搞佢地班popo 做乜都得:persevere::persevere:

係喎,入面可能爭餐死,各環頭互篤!

如果佢係condom應該連藍報eg白粉星島都一齊報
依家似係蘋果自己查到
仲要個記者都俾狗咬

不過我同意佢做condom好適合
你知啦中國人連香港台灣人都接受唔到
點肯俾個高層人外國人做

1個讚

按popo同正苦一向處事方式, 根本唔會有人落案, 最終不了了之啦, 佢地會不回應, 等第二件事出來琴住呢單野便算, 正如721同831一樣, 無獨立調查, 呢世都好難有真相

突然醒起,而家咪話有個虐兒既,分分鐘到時做場大龍鳳轉移視線,咁陶輝就冇壓力喇。

非常認同妳
不過
啲nanci就會就最近嘅popo問題覺得popo好慘
可能又會去應援下啲popo
請下佢地食野買花打氣

好多條罪
寮屋
出租
私人公司 etc…
2016 已有人投訴呢間屋, 但未有處理

慢慢來:rofl::rofl::rofl::rofl:

唔好急,最緊要快

唔出奇。佢係英國鬼,中央一定唔會要求保佢。