聽日1/5大家會外出幫襯黃店嗎?

如題

怕唔怕聽日popo會出嚟搞事?


好,大家今日加油,齊齊幫襯黃店:muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:
呢度有咁多同路人真係好開心:grin:

2個讚

會,一直都幫襯開 :blush::blush:

1個讚

今日已經開始咗!明天會繼續!大家加油支持黃店!

1個讚

唔係五一都會幫襯,c9係做大黃色經濟圈既中流砥柱

4個讚

今日已網購HKTVmall ,明天會出去食嘢

今日幫襯左!

1個讚

剛剛幫襯左

1個讚

會。今日黃店已經要排

2個讚

一直都盡量支持⋯⋯

今日開始了。
諗緊天日去唔去深水埗黃店買白糖糕
定去荃灣黃店食豆腐花

會,一直都有幫襯

當然會

出去食飯,一定食黃店:sunglasses:

行左一轉阿布泰,比人掃左勁多貨,個櫃吉吉地

今日幫襯左

1個讚

:baby_boy04_laugh:

我覺得去食黃店已經係最安全嘅支持方式,食飯都唔比?

食完豆腐花去買糕

我去左觀塘,好多選擇,揾左間唔駛排