如題
怕唔怕聽日popo會出嚟搞事?
好,大家今日加油,齊齊幫襯黃店


呢度有咁多同路人真係好開心
如題
怕唔怕聽日popo會出嚟搞事?
好,大家今日加油,齊齊幫襯黃店


呢度有咁多同路人真係好開心
會
會,一直都幫襯開 

今日已經開始咗!明天會繼續!大家加油支持黃店!
唔係五一都會幫襯,c9係做大黃色經濟圈既中流砥柱
今日已網購HKTVmall ,明天會出去食嘢
今日幫襯左!
剛剛幫襯左
會。今日黃店已經要排
一直都盡量支持⋯⋯
今日開始了。
諗緊天日去唔去深水埗黃店買白糖糕
定去荃灣黃店食豆腐花
會,一直都有幫襯
當然會
出去食飯,一定食黃店
行左一轉阿布泰,比人掃左勁多貨,個櫃吉吉地
今日幫襯左
會 
我覺得去食黃店已經係最安全嘅支持方式,食飯都唔比?
食完豆腐花去買糕
我去左觀塘,好多選擇,揾左間唔駛排